Mi az az AMP? Hogyan optimalizálhatod az AMP-s oldalad designját?

Mindenki azt szeretné, ha mobilon is egy szempillantás alatt töltődnének be a kívánt webes tartalmak. A Google ezért 2015 végén elindította az Accelerated Mobile Pages szabványt. Az AMP lényege a weboldalak mobilos megjelenésének gyorsítása, ami javítja a felhasználói élményt.  Egyre többen kezdik használni, de érdemes neked is foglalkoznod vele? Melyek az előnyei és a hátrányai számodra?

2017. 11. 20. - tovább olvasom

sebesség

Weboldalsebesség: miért fontos, és hogyan javíts rajta?

A weboldalsebesség rendkívül fontos dolog a felhasználói élmény és így a konverziók, vagyis a bevételeid szempontjából. Az emberek a gyors weboldalakat szeretik. Amikor megtorpanás nélkül elérik az általuk keresett tartalmat. A gyorsaság jó a felhasználói élmény szempontjából, de jó a keresőoptimalizálás miatt is. Elmondjuk, hogy miért okoz gondot a lassúság, mennyi pénzt buksz ezzel, és arra is adunk tanácsot, hogyan tudsz javítani – objektív és szubjektív módon – a weboldalad sebességén.

2017. 11. 17. - tovább olvasom

biztonság

Itt az idő, hogy mindenki, mindenhol bekapcsolja a kétlépcsős azonosítást! Mutatjuk hogyan

Egyre több felhasználói fiókot regisztrálunk a neten, így egyre nő az esélye, hogy ezek közül valamelyik hackerek áldozatává válik. Egy erős jelszó ugyan segít, de a plusz védelem soha sem árt. Ilyen plusz védelem a kétlépcsős azonosítás lehetősége, ami szinte minden komoly közösségi és más szolgáltatásnál elérhető már.

2017. 11. 16. - tovább olvasom

Instagram

Mire figyelj az Instagram használata során? És milyen hibákat ne kövess el?

Számos olyan profillal találkozhatsz az Instagramon, melyeknek tulajdonosai már tudják, miként működik ezen a közösségi média csatornán kommunikáció, hogyan lesz számukra optimális az Instagram használata. Itt sokkal mélyebb kapcsolatot tudsz kialakítani a közönségeddel, mint más platformokon. De mi kell ahhoz, ha egy jól működő Instagram-fiókot szeretnél kialakítani?

2017. 11. 09. - tovább olvasom

Melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben?

A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, valamint lesni a Google szakembereinek szavait azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire fontos a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul kicsit. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

2017. 11. 07. - tovább olvasom

Google Analytics

Miért fontos az analitika? És hogyan szerezz használható adatokat a Google Analyticsből?

Habár egy nagyon népszerű, ingyenesen elérhető analitikai eszközről van szó, nem kifejezetten egyszerű a Google Analytics használata. Különösen azoknak nem, akik most ismerkednek vele. Felsorolunk számukra néhány lehetőséget.

2017. 11. 06. - tovább olvasom

Mik azok a strukturált adatok? Mi az a Schema és a JSON-LD?

Ma már minden weboldalon szükség van strukturált adatokra, a schema.org és a JSON-LD használata pedig jó megoldást kínál erre. Habár a strukturált adatok és a schema használata már hosszú évekre nyúlik vissza, még mindig nem mindenki számára bevett gyakorlat az alkalmazásuk.

2017. 10. 27. - tovább olvasom

A Google mobil index lesz a SEO alapja: mit kell tudnod róla?

Az eddigi desktop oldalakon alapuló index helyett a mobil index, azaz mobile-first index lesz a rangsorolás alapja a Google kereséseknél. A Google már elindította a mobilindexet, igaz egyelőre nagyon kevés oldalt érint. Ezután tehát még fontosabb lesz a mobilos megjelenés. De mire figyelj, hogy ne legyen gond?

2017. 10. 20. - tovább olvasom

Videó, háttérvideó a weboldalon: miért jó? Mire és hogyan használhatod?

Az online videó egyre népszerűbb tartalmi forma a neten. A számok azt mutatják, hogy hatékony is, amikor fel kell kelteni a közönség figyelmét. Elgondolkodtál már azon, hogy talán Neked is videókkal kellene elkápráztatnod a célcsoportodat? De nem tudod, hogy miről és hogyan készíts videókat?

2017. 10. 16. - tovább olvasom

Mi az a konverzió optimalizálás? Hogyan teheted vele hatékonyabbá a weboldalad?

Amikor elkészíttetted a weboldalad, nyilván Te is azt vártad, hogy óriási lesz a forgalma, dolgozik az oldal, hozza a megrendeléseket. Ugyanakkor talán most azt látod, hogy nincs növekedés, nincs konverzió, nincsenek eladások. De mi lehet a baj? Itt lép be a képbe a konverzió optimalizálás.

2017. 10. 13. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan készítsd el a tökéletes közösségi média posztot?

Mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el egy közösségi médiában megjelent bejegyzéssel? Nem elég hozzá egyetlen odavetett mondat vagy kép. Kezdjük az általános tanácsokkal, majd folytatjuk az egyes csatornákkal, de beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád.

2017. 10. 11. - tovább olvasom

Mire használhatod a Google Tag Managert?

Ha még nem próbálkoztál a Google Tag Manager használatával, akkor talán itt az ideje. Akad egy-két fontos dolog, amit lehet, hogy könnyebben megoldasz a segítségével, mint ha programozókra és más eszközökre hagyatkoznál.

2017. 10. 10. - tovább olvasom

Most már a dupláját is elköltheti az Adwords a napi költségkeretednek

Sokan meglepődtek, amikor a Google október 4-én egy Twitter-üzenetben bejelentette, hogy mostantól a napi költségkeretnek akár a kétszeresét is elköltheti a hirdetések megjelentetésére a Google. Mindezt persze annak érdekében, hogy segítsék elérni a hirdetési céljaidat.

2017. 10. 09. - tovább olvasom

színek

Színek a weboldalon: hogyan válaszd ki, és miként kombináld őket?

A színek kiemelt fontosságúak a weboldalaknál, hiszen a színek révén is kommunikálunk a weboldalunk látogatóival. A színeket veszik észre először a felhasználók, amikor egy weboldalra tévednek, és ezek azonnal hatnak az érzelmeikre. Nagyon fontos tehát a gondos színválasztás, valamint a színek megfelelő kombinálása, amihez adunk néhány hasznos tanácsot, és bemutatjuk azt az 5 lépéses folyamatot, amivel magad is kiválaszthatod a legjobb színeket a weboldaladra.

2017. 10. 04. - tovább olvasom

webdesign

Elköltözött a Webshark

Ne gondolj semmilyen nagy dologra, csak irodát váltottunk. Találtunk ugyanis egy számunkra megfelelőbbet. Október 3-ától ott keress minket! (A megszokott vezetékes szám még nem él az új helyen, úgyhogy egy pár napig csak mobilon vagyunk elérhetők!)

2017. 10. 03. - tovább olvasom

Így zajlik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása

Van már egy Adwords-fiókod és érdekel, hogy miként történik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása? Íme, tippjeink és tanácsaink!

2017. 10. 03. - tovább olvasom

Miért érdemes https-re váltanod? És milyen problémák adódhatnak a váltásnál?

Még nem https-alapú a weboldalad? Akkor itt az ideje a váltásnak. Ma már a Google első oldali találatainak fele https-alapú, és egyre szigorúbb a Chrome is.

2017. 09. 26. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2017. 09. 21. - tovább olvasom

linkedin

A Linkedin használata: mit állíts be az indulásnál, és mire figyelj később?

Kevés szó esik általában a Linkedinről, amikor a közösségi médiával kapcsolatos tanácsokat osztogatják a szakértők, pedig jobban teljesít, mint sok más közösségi platform. Igaz ugyanakkor, hogy miközben sokan regisztrálják magukat és töltik fel adataikat – valamiféle munkával kapcsolatos homályos cél reményében – az aktivitás meglehetősen alacsony. Talán mert nem merjük használni? Azon oknál fogva, hogy nem ismerjük?

2017. 09. 14. - tovább olvasom

Hogyan válassz domainnevet? 12 szempont és tanács a jó döntéshez

Miközben igyekszel lecsapni egy, még rendelkezésre álló domain névre, érdemes megfontolni néhány kérdést. Többek között azt, hogy pontosan mit akarsz, mi fog működni, és mi az, amit hosszú távon sem fogsz megbánni? A megfelelő domain név kiválasztásához adunk most néhány tanácsot.

2017. 08. 29. - tovább olvasom