Mikor használj alkönyvtárat, aldomaint, microsite-ot?

Talán számodra sem mindig teljesen világos, hogy milyen esetben melyik a legjobb megoldás SEO szempontból: egy alkönyvtár, egy aldomain vagy egy microsite létrehozása. Például, amikor újra akarod rendszerezni a tartalmaidat a meglévő weboldaladon, vagy akár csak létrehozol egy új tartalmat, esetleg van egy új üzleti elképzelésed.

2018. 05. 24. - tovább olvasom

Miért érdemes https-re váltanod? És milyen problémák adódhatnak a váltásnál?

Még nem https-alapú a weboldalad? Akkor itt az ideje a váltásnak. Ma már a Google első oldali találatainak fele https-alapú, és egyre szigorúbb a Chrome is.

2018. 05. 22. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2018. 05. 17. - tovább olvasom

színek

Színek a weboldalon: hogyan válaszd ki, és miként kombináld őket?

A színek kiemelt fontosságúak a weboldalaknál, hiszen a színek révén is kommunikálunk a weboldalunk látogatóival. A színeket veszik észre először a felhasználók, amikor egy weboldalra tévednek, és ezek azonnal hatnak az érzelmeikre. Nagyon fontos tehát a gondos színválasztás, valamint a színek megfelelő kombinálása, amihez adunk néhány hasznos tanácsot, és bemutatjuk azt az 5 lépéses folyamatot, amivel magad is kiválaszthatod a legjobb színeket a weboldaladra.

2018. 05. 15. - tovább olvasom

Google Analytics

Miért fontos az analitika? És hogyan szerezz használható adatokat a Google Analyticsből?

Habár egy nagyon népszerű, ingyenesen elérhető analitikai eszközről van szó, nem kifejezetten egyszerű a Google Analytics használata. Különösen azoknak nem, akik most ismerkednek vele. Felsorolunk számukra néhány lehetőséget.

2018. 05. 11. - tovább olvasom

Videó, háttérvideó a weboldalon: miért jó? Mire és hogyan használhatod?

Az online videó egyre népszerűbb tartalmi forma a neten. A számok azt mutatják, hogy hatékony is, amikor fel kell kelteni a közönség figyelmét. Elgondolkodtál már azon, hogy talán Neked is videókkal kellene elkápráztatnod a célcsoportodat? De nem tudod, hogy miről és hogyan készíts videókat?

2018. 05. 09. - tovább olvasom

Mire használhatod a Google Tag Managert?

Ha még nem próbálkoztál a Google Tag Manager (azaz Google Címkekezelő) használatával, akkor talán itt az ideje. Akad egy-két fontos dolog, amit lehet, hogy könnyebben megoldasz a segítségével, mint ha programozókra és más eszközökre hagyatkoznál.

2018. 05. 08. - tovább olvasom

Milyen egy jó weboldal? Miként épül fel, és milyen aloldalakra figyelj?

Ha valaki azt tapasztalja, hogy weboldalán magas a visszafordulási arány, nagyon rövid ideig tart a látogatás, gyenge a konverzió, alacsony a forgalom, akkor nem feltétlenül arra kell gondolni, hogy nem elég meggyőző a weblapnak a szövege vagy nem jó a marketing. Könnyen lehet, hogy a weboldal kialakításával vannak gondok.

2018. 05. 07. - tovább olvasom

Melyek most a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők?

A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, valamint lesni a Google szakembereinek szavait azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire fontos a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul kicsit. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

2018. 05. 04. - tovább olvasom

Instagram

Mire figyelj az Instagram használata során? És milyen hibákat ne kövess el?

Számos olyan profillal találkozhatsz az Instagramon, melyeknek tulajdonosai már tudják, miként működik ezen a közösségi média csatornán kommunikáció, hogyan lesz számukra optimális az Instagram használata. Itt sokkal mélyebb kapcsolatot tudsz kialakítani a közönségeddel, mint más platformokon. De mi kell ahhoz, ha egy jól működő Instagram-fiókot szeretnél kialakítani?

2018. 05. 03. - tovább olvasom

Helyi SEO: hogyan szerezz jó helyet a térképes találatok között?

Egyre fontosabbak lesznek a térképes találatok a helyi Google kereséseknél. Ha van egy céged, ami főleg egy adott földrajzi területen belül keresi az ügyfeleit, akkor szükséged van arra, hogy megjelenj – lehetőleg jó pozícióban – a Google térképes találatai között. De mi az, ami számít, ha a térképen is jó helyen akarsz megjelenni?

2018. 04. 26. - tovább olvasom

Így zajlik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása

Van már egy Adwords-fiókod és érdekel, hogy miként történik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása? Íme, tippjeink és tanácsaink!

2018. 04. 25. - tovább olvasom

linkedin

A LinkedIn használata: miként állítsd be a profilod, mit és hogyan posztolj?

Kevés szó esik általában a Linkedinről, amikor a közösségi médiával kapcsolatos tanácsokat osztogatják a szakértők, pedig jobban teljesít, mint sok más közösségi platform. Igaz ugyanakkor, hogy miközben sokan regisztrálják magukat és töltik fel adataikat – valamiféle munkával kapcsolatos homályos cél reményében – az aktivitás meglehetősen alacsony. Talán mert nem merjük használni? Azon oknál fogva, hogy nem ismerjük?

2018. 04. 13. - tovább olvasom

reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2018. 04. 09. - tovább olvasom

A Google mobil index lett a SEO alapja: mit kell tudnod róla?

A mobil first index a weboldalak mobilos verzióját térképezi fel, indexeli, és ez alapján rangsorolja őket, nem pedig az asztali gépes megjelenés alapján. Vagyis az eddigi desktop oldalakon alapuló index helyett a mobil index lett a rangsorolás alapja a Google kereséseknél. De mire figyelj, hogy ne legyen gond?

2018. 03. 29. - tovább olvasom

Mi az a reszponzív design? És milyen hibákat követhetsz el a használatánál?

Elmondjuk, mi az a reszponzív design, mire és hogyan használhatod, miként működik, miért nem hoz automatikusan jó konverziós arányokat mobilon, vagyis milyen hibákat követhetsz el a használatánál, miben különbözik az adaptív designtól, és mi lesz a jövője.

2018. 03. 26. - tovább olvasom

Milyen a jó meta description? És milyen hibákat ne kövess el a megírásánál?

A meta description ugyan nem befolyásolja helyezésünket a találati listán, vagyis a Google nem veszi figyelembe a rangsorolásnál, ennek ellenére jelentős a szerepe. Ha nem elég vonzó, akkor a keresőből érkezők közül kevesebben lesznek kíváncsiak a weboldaladra, bármilyen jól sikerült is a tartalma. Mire figyelj, hogy a lehető legtöbbet hozd ki ebből a néhány karakterből? És milyen hibákat ne kövess el?

2018. 03. 07. - tovább olvasom

Mi az a tartalommarketing? És Neked miért lehet hasznos a tartalomkészítés?

Habár a tartalommarketing, content marketing kifejezés már hosszú évek óta velünk él, nagyon sokan nem tudják, hogy pontosan mit értünk alatta. Most megpróbáljuk tisztázni, hogy mi ennek az inbound marketing eszköznek a fogalma, jelentése, miként néz ki a tartalommarketing stratégia, hogy akik eddig is éltek vele, tudatosabban tehessék.

2018. 02. 28. - tovább olvasom

A Facebook használata: hogyan, mikor, mit posztolj? Mit várnak az emberek?

Habár már túl vagyunk a közösségi média tanácsok aranykorán, azért jónak láttuk összefoglalni számotokra mindent, ami fontos lehet. De nem csak tippeket gyűjtöttünk össze, hanem azt is, hogy milyen kutatások alapozzák meg ezeket a tanácsokat, mit várnak a Facebook-oldalatól a látogatóid, és milyen hibákat ne kövess el a Facebook használata során.

2018. 02. 22. - tovább olvasom

Hogyan válassz domainnevet? 12 szempont és tanács a jó döntéshez

Miközben igyekszel lecsapni egy, még rendelkezésre álló domain névre, érdemes megfontolni néhány kérdést. Többek között azt, hogy pontosan mit akarsz, mi fog működni, és mi az, amit hosszú távon sem fogsz megbánni? A megfelelő domain név kiválasztásához adunk most néhány tanácsot.

2018. 02. 13. - tovább olvasom