Mi az a konverzió optimalizálás? Hogyan teheted vele hatékonyabbá a weboldalad?

Amikor elkészíttetted a weboldalad, nyilván Te is azt vártad, hogy óriási lesz a forgalma, dolgozik az oldal, hozza a megrendeléseket. Ugyanakkor talán most azt látod, hogy nincs növekedés, nincs konverzió, nincsenek eladások. De mi lehet a baj? Itt lép be a képbe a konverzió optimalizálás.

2017. 07. 25. - tovább olvasom

Google algoritmusok: Panda, Pingvin, Kolibri, Fred és a többiek

Az algoritmusok határozzák meg azt, hogy miként szerepel a weboldalad a Google találati oldalain. Ezért nem árt ismerni őket, és igazodni hozzájuk.

2017. 07. 21. - tovább olvasom

Melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben?

A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, valamint lesni a Google szakembereinek szavait azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire fontos a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul kicsit. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

2017. 07. 19. - tovább olvasom

reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2017. 07. 18. - tovább olvasom

long tail

Mik azok a long tail kulcsszavak a SEO-ban? És hogyan optimalizálj rájuk?

A long tail, azaz magyarul hosszú farok egy marketingben használt kifejezés, mely felbukkan a SEO-ban a kulcsszavakra vonatkozóan is. A long tail kulcsszavak alatt azokat a kifejezéseket értjük, melyekre kevés találat érkezik, viszont sok van belőlük, így összességében jelentős forgalmat képesek generálni. Optimalizálni viszont egész máshogy kell rájuk, mint a nagy forgalmú kulcssazavakra.

2017. 07. 17. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2017. 07. 14. - tovább olvasom

Július 14-én szabadságra megy a Webshark, és ott is marad egy hétig

Ez a nyár sem telik el nyaralás nélkül a Websharknál. Ez pedig azzal jár, hogy nem az irodában, a monitorok előtt ülünk verejtékes homlokkal a feszített munkatempó miatt, hanem a tengerparton, a pálmafák árnyékában heverünk a napozóágyakban, koktéllal a kezünkben.

2017. 07. 13. - tovább olvasom

Tovább gyorsítjuk a szervereinket – leállást tervezünk szerda éjjelre

A fejlődés mindig áldozatokkal jár. Annak érdekében, hogy tovább tudjuk gyorsítani az általunk kiszolgált weboldalakat, időnként leállásra kényszerülünk. Így lesz ez szerda este 23:00-tól kezdődően – terveink szerint – mintegy 6 órán keresztül. Ennek eredményeként viszont gyorsabbá válnak az oldalak.

2017. 07. 11. - tovább olvasom

Hogyan böngéssz úgy, hogy ne hagyj nyomot magad után?

Nehéz ma úgy használni a netet, hogy ne hagyj magad után óriási digitális lábnyomokat. Böngészés közben a cégek figyelik a tevékenységedet, mindent megtudnak rólad, ráadásul el is adják az adataidat a hirdetőknek. Ugyanakkor, ha ez zavar, felveheted a harcot velük.

2017. 07. 10. - tovább olvasom

Adwords

Így zajlik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása

Van már egy Adwords-fiókod és érdekel, hogy miként történik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása? Íme, tippjeink és tanácsaink!

2017. 07. 07. - tovább olvasom

Mi az a tartalommarketing? És Neked miért lehet hasznos a tartalomkészítés?

Habár a tartalommarketing, content marketing kifejezés már hosszú évek óta velünk él, nagyon sokan nem tudják, hogy pontosan mit értünk alatta. Most megpróbáljuk tisztázni, hogy mi ennek az inbound marketing eszköznek a fogalma, jelentése, miként néz ki a tartalommarketing stratégia, hogy akik eddig is éltek vele, tudatosabban tehessék.

2017. 07. 06. - tovább olvasom

google biztonság

Biztonság a neten: jelszavak használata, hibák és tanácsok

Mivel a netes biztonság fontos dolog, ezért időről-időre visszatérünk egy-egy bejegyzés erejéig a témához. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk több kapcsolódó témát, melyek sokak számára ismerősek lehetnek, hiszen korábban is foglalkoztunk már velük. Nagyon alapvető tanácsokról lesz szó, de érdemes őket komolyan venni.

2017. 07. 05. - tovább olvasom

Mi az a 301-es átirányítás? Mire és hogyan használd?

A 301-es átirányítás egy végleges átirányítás, mely arra való, hogy az adott URL-re érkező tartósan átirányítsd egy másik URL alatt található weboldalra. Nem lehet azonban bárhonnan bárhova átirányítani az embereket, vagy legalábbis a Google nem fogja tolerálni. Ezért, ha fontos számodra a jó helyezés a keresőben, akkor néhány szabályt be kell tartani.

2017. 06. 30. - tovább olvasom

Mik azok a strukturált adatok? Mi az a Schema és a JSON-LD?

Ma már minden weboldalon szükség van strukturált adatokra, a schema.org és a JSON-LD használata pedig jó megoldást kínál erre. Habár a strukturált adatok és a schema használata már hosszú évekre nyúlik vissza, még mindig nem mindenki számára bevett gyakorlat az alkalmazásuk.

2017. 06. 29. - tovább olvasom

Mi az a DNSSEC? És miért lehet fontos számodra is?

Mi már tudjuk, hogy a DNSSEC egy olyan dolog, ami megváltoztatja az internet alapjait az elkövetkező egy-másfél év során. Ezért talán Neked is érdemes tisztában lenni azzal, hogy miről is van szó.

2017. 06. 28. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan készítsd el a tökéletes közösségi média posztot?

Mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el egy közösségi médiában megjelent bejegyzéssel? Nem elég hozzá egyetlen odavetett mondat vagy kép. Kezdjük az általános tanácsokkal, majd folytatjuk az egyes csatornákkal, de beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád.

2017. 06. 26. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan használjuk a közösségi médiát? Mit mutatnak a számok?

A fiatalok és az idősebbek, a nők és a férfiak, asztali gépes és mobilos közösségi média használati szokásaiban is tapasztalhatók eltérések, ahogy az élet szinte minden más területén másként viselkednek a nemek és a korosztályok. A közönséged megfelelő célzása érdekében talán nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja.

2017. 06. 19. - tovább olvasom

mobil

Miért fontos egy mobilbarát weboldal? És mire figyelj a megtervezésénél?

Összefoglaltuk, amit egy mobilbarát weboldal kialakításáról tudnod kell: mit tart fontosnak a Google, hogyan tedd, mire figyelj, milyen hibákat ne kövess el? Egyszóval, mindben benne van, amit a mobilbarát weboldalak kapcsán tudni érdemes.

2017. 06. 07. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Milyen legyen egy hatékony űrlap? És hogyan optimalizáld mobilra?

Egy űrlap kitöltése sokszor riasztó az emberek számára: fárasztó a sok gépelés, és nem akarunk személyes információkat sem kiadni magunkról. Viszont egy űrlapnak nem muszáj ijesztőnek lenni. Adunk néhány tanácsot arra vonatkozóan, hogy miként tehetjük őket barátságosabbá. De azt is eláruljuk, hogy ez nem csak a hosszúságukon múlik, és egyéb trükköket is bevethetünk.

2017. 06. 01. - tovább olvasom

Weboldal sablonok: mi a probléma a használatukkal? Miért jobb az egyedi webdesign?

A kérdés itt az, hogy az egyedi webdesignnak van-e létjogosultsága akkor, amikor mindenféle eszközök rendelkezésünkre állnak ahhoz, hogy sablonok segítségével összedobjunk egy weboldalt? És vajon a template-et használó oldalaknak milyen hátrányai vannak?

2017. 05. 30. - tovább olvasom