reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2017. 03. 24. - tovább olvasom

Egy év alatt 32 százalékkal nőtt a meghackelt weboldalak száma a Google szerint

A Google ismét közzétette a weboldalbiztonság állapotáról szóló tanulmányát. Mint kiderült, 2015-höz képest 32 százalékkal nőtt a feltört weboldalak száma a tavalyi évben. Ráadásul nem is számíthatunk csökkenésre, vagyis a Google szerint egyre több lesz a meghackelt weboldal.

2017. 03. 23. - tovább olvasom

Milyen a jó meta description? És milyen hibákat ne kövess el a megírásánál?

A meta description ugyan nem befolyásolja helyezésünket a találati listán, vagyis a Google nem veszi figyelembe a rangsorolásnál, ennek ellenére jelentős a szerepe. Ha nem elég vonzó, akkor a keresőből érkezők közül kevesebben lesznek kíváncsiak a weboldaladra, bármilyen jól sikerült is a tartalma. Mire figyelj, hogy a lehető legtöbbet hozd ki ebből a néhány karakterből? És milyen hibákat ne kövess el?

2017. 03. 22. - tovább olvasom

Az új Adwords

Tovább hígítja a pontos egyezést a Google az Adwordsben

Míg régen a pontos egyezés még valóban pontos egyezést jelentett az Adwordsben, addig mára jelentősen felhígította a kifejezés eredeti értelmét a Google. Pénteki bejelentése szerint pedig megint tovább tágítja a határokat.

2017. 03. 21. - tovább olvasom

Google

Mit kell tudnod Fredről? Újgenerációs minőségi algoritmus a Google-től

Március 7-étől egy nagy hatású, de a Google által nem megerősített algoritmusfrissítésre figyelt a SEO-közösség. A Fred algoritmus az első feltételezések szerint a linkminőséget érintő vonatkozását célozta a fő algoritmusnak. 

2017. 03. 20. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2017. 03. 17. - tovább olvasom

Mi az a tartalommarketing? És Neked miért lehet hasznos a tartalomkészítés?

Habár a tartalommarketing, content marketing kifejezés már hosszú évek óta velünk él, nagyon sokan nem tudják, hogy pontosan mit értünk alatta. Most megpróbáljuk tisztázni, hogy mi ennek az inbound marketing eszköznek a fogalma, jelentése, miként néz ki a tartalommarketing stratégia, hogy akik eddig is éltek vele, tudatosabban tehessék.

2017. 03. 16. - tovább olvasom

Helyi SEO: hogyan szerezz jó helyet a térképes találatok között?

Egyre fontosabbak lesznek a térképes találatok a helyi Google kereséseknél. Ha van egy céged, ami főleg egy adott földrajzi területen belül keresi az ügyfeleit, akkor szükséged van arra, hogy megjelenj – lehetőleg jó pozícióban – a Google térképes találatai között. De mi az, ami számít, ha a térképen is jó helyen akarsz megjelenni?

2017. 03. 09. - tovább olvasom

webdesign

Webdesign és pszichológia: mit kell tudnod az emberi agyról a weboldalad megtervezéséhez?

A webdesign és a UX-tervezés általában a pszichológiára hivatkozik. Nem véletlenül, hiszen a gyakorlat minden elemének visszavezethetőnek kell lennie az emberi agy működési alapelveire.

2017. 03. 08. - tovább olvasom

weboldaltervezés

Adwords, SEO, közösségi média vagy tartalommarketing? Mikor, melyiket válaszd?

Az ideális az lenne, ha mindegyikkel foglalkoznál az online, illetve digitális marketinged részeként. A költségek azonban sokszor korlátozzák a mozgásteret, és vannak helyzetek, amikor választanod kell közöttük. Ilyenkor végig kell gondolnod, hogy az adott helyzetben Neked melyik éri meg jobban. 

2017. 03. 07. - tovább olvasom

sebesség

Weboldalsebesség: miért fontos, és hogyan javíts rajta?

A weboldalsebesség rendkívül fontos dolog a felhasználói élmény és így a konverziók, vagyis a bevételeid szempontjából. Az emberek a gyors weboldalakat szeretik. Amikor megtorpanás nélkül elérik az általuk keresett tartalmat. A gyorsaság jó a felhasználói élmény szempontjából, de jó a keresőoptimalizálás miatt is. Elmondjuk, hogy miért okoz gondot a lassúság, mennyi pénzt buksz ezzel, és arra is adunk tanácsot, hogyan tudsz javítani – objektív és szubjektív módon – a weboldalad sebességén.

2017. 03. 06. - tovább olvasom

SEO: mit tegyél, ha bezárnád pár napra a weboldalad, webáruházad? A Google megmondta

Ha pár napra leállítanád a weboldalad vagy a webáruházad – akár karbantartás, akár más okok miatt -, akkor nem elég egyszerűen felfüggeszteni a működését, vagy feldobni egy popupot. Ez ugyanis SEO szempontból kellemetlen következményekkel járhat. A Google elmondta a megfelelő eljárást.

2017. 03. 02. - tovább olvasom

Google Analytics

Miért fontos az analitika? És hogyan szerezz használható adatokat a Google Analyticsből?

Habár egy nagyon népszerű, ingyenesen elérhető analitikai eszközről van szó, nem kifejezetten egyszerű a Google Analytics használata. Különösen azoknak nem, akik most ismerkednek vele. Felsorolunk számukra néhány lehetőséget.

2017. 02. 28. - tovább olvasom

Google

Néhány eszköz a Google Search Console-ban, amit érdemes használnod

A Google Search Console használata során rengeteg funkciót találhatsz, melyeket a weboldaltulajdonosok hatékonyan bevethetnek a keresőoptimalizálási munkánál. Vannak közöttük olyanok, amiket szeretünk, másokat nem annyira, illetve van néhány olyan dolog, amit mindenképpen érdemes használni.

2017. 02. 24. - tovább olvasom

Videó, háttérvideó a weboldalon: miért jó? Mire és hogyan használhatod?

Az online videó egyre népszerűbb tartalmi forma a neten. A számok azt mutatják, hogy hatékony is, amikor fel kell kelteni a közönség figyelmét. Elgondolkodtál már azon, hogy talán Neked is videókkal kellene elkápráztatnod a célcsoportodat? De nem tudod, hogy miről és hogyan készíts videókat?

2017. 02. 23. - tovább olvasom

Mikor használj aloldalt, aldomaint, microsite-ot?

Talán számodra sem mindig teljesen világos, hogy milyen esetben melyik a legjobb megoldás SEO szempontból: egy aloldal, egy aldomain vagy egy microsite létrehozása. Például, amikor újra akarod rendszerezni a tartalmaidat a meglévő weboldaladon, vagy akár csak létrehozol egy új tartalmat, esetleg van egy új üzleti elképzelésed.

2017. 02. 21. - tovább olvasom

Adwords

Így zajlik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása

Van már egy Adwords-fiókod és érdekel, hogy miként történik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása? Íme, tippjeink és tanácsaink!

2017. 02. 20. - tovább olvasom

Melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben?

A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, valamint lesni a Google szakembereinek szavait azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire fontos a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul kicsit. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

2017. 02. 14. - tovább olvasom

404-es oldal: milyen legyen? Mire figyelj SEO szempontból?

Amikor egy szerver nem találja a keresett weboldalt, 404-es oldal jelenik meg a böngészőablakodban. A weben ez a leggyakoribban megjelenített hibaüzenet. Ennek ellenére nagyon sok weboldal elfelejt saját, egyedi 404-es oldalt készíteni. De hogyan nézzen ki? Kell-e félned, hogy a Google büntet érte? Milyen más lehetőségeid vannak? Megadjuk a válaszokat.

2017. 02. 10. - tovább olvasom

Mi az az AMP? Neked is szükséged lehet gyorsított mobiloldalra?

Mindenki azt szeretné, ha mobilon is egy szempillantás alatt töltődnének be a kívánt webes tartalmak. A Google ezért 2015 végén elindította az Accelerated Mobile Pages szabványt. Az AMP lényege a weboldalak mobilos megjelenésének gyorsítása, ami javítja a felhasználói élményt.  Egyre többen kezdik használni, de érdemes neked is foglalkoznod vele? Melyek az előnyei és a hátrányai számodra?

2017. 02. 09. - tovább olvasom