Miért érdemes https-re váltanod? És mire figyelj SEO-szempontból?

A Te weboldaladon felhasználónévvel és jelszóval tudnak belépni a felhasználók valamilyen funkció használatához? És még nem https-alapú a weboldalad? Akkor itt az ideje a váltásnak. Ma már a Google első oldali találatainak fele https-alapú.

2017. 04. 25. - tovább olvasom

reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2017. 04. 24. - tovább olvasom

kód

Melyik a legnépszerűbb programozási nyelv? Melyikkel lehet a legtöbbet keresni? És melyikre panaszkodnak a legtöbbet?

Azok számára, akik most tájékozódnak a programozási nyelvekkel kapcsolatban, összeszedtünk néhány tudnivalót, ami talán némi támpontot adhat a kezdéshez vagy épp a továbblépéshez.

2017. 04. 19. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan használjuk a közösségi médiát? Mit mutatnak a számok?

A fiatalok és az idősebbek, a nők és a férfiak, asztali gépes és mobilos közösségi média használati szokásaiban is tapasztalhatók eltérések, ahogy az élet szinte minden más területén másként viselkednek a nemek és a korosztályok. A közönséged megfelelő célzása érdekében talán nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja.

2017. 04. 18. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan készítsd el a tökéletes közösségi média posztot?

Ahány social media csatorna, annyiféle a megoldás arra, hogy miként néz ki rajtuk egy tökéletes közösségi média poszt. És mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el vele? Ehhez nem elég egyetlen odavetett mondat vagy kép. De beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád.

2017. 04. 14. - tovább olvasom

Google

Mit tud rólad a Google? És hogyan törölheted ezeket az adatokat?

Azt nyilván Te is tudod, hogy a Google adatokat tárol különféle, a szolgáltatásaihoz kapcsolódó tevékenységeidről. Ezzel szembesülsz egy-egy keresésnél, a térkép használatánál, felbukkanó hirdetéseket látva. Ezeket az adatokat Te is megnézheted bármikor, sőt kezelheted is őket. Mutatjuk, hol és hogyan.

2017. 04. 13. - tovább olvasom

google biztonság

Biztonság a neten: jelszavak, hibák, és tanácsok a Google-től

Mivel a netes biztonság fontos dolog, ezért időről-időre visszatérünk egy-egy bejegyzés erejéig a témához. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk több kapcsolódó témát, melyek sokak számára ismerősek lehetnek, hiszen korábban is foglalkoztunk már velük. Nagyon alapvető tanácsokról lesz szó, de érdemes őket komolyan venni.

2017. 04. 12. - tovább olvasom

A Google mobil index lesz a SEO alapja: mit kell tudnod róla?

Az eddigi desktop oldalakon alapuló index helyett a mobil index, azaz mobile-first index lesz a rangsorolás alapja a Google kereséseknél. A tesztek már zajlanak, az indulásra várhatóan csak 2018-ban kerül sor, de előtte a Google figyelmeztet, ha valami gondot lát a mobilos oldaladnál. Ezután tehát még fontosabb lesz a mobilos megjelenés. De mire figyelj, hogy ne legyen gond?

2017. 04. 10. - tovább olvasom

Melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben?

A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, valamint lesni a Google szakembereinek szavait azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire fontos a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul kicsit. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

2017. 04. 10. - tovább olvasom

Mi az a reszponzív design? És milyen hibákat követhetsz el a használatánál?

Elmondjuk, mi az a reszponzív design, mire és hogyan használhatod, miként működik, miért nem hoz automatikusan jó konverziós arányokat mobilon, vagyis milyen hibákat követhetsz el a használatánál, miben különbözik az adaptív designtól, és mi lesz a jövője.

2017. 03. 30. - tovább olvasom

Egy év alatt 32 százalékkal nőtt a meghackelt weboldalak száma a Google szerint

A Google ismét közzétette a weboldalbiztonság állapotáról szóló tanulmányát. Mint kiderült, 2015-höz képest 32 százalékkal nőtt a feltört weboldalak száma a tavalyi évben. Ráadásul nem is számíthatunk csökkenésre, vagyis a Google szerint egyre több lesz a meghackelt weboldal.

2017. 03. 23. - tovább olvasom

Milyen a jó meta description? És milyen hibákat ne kövess el a megírásánál?

A meta description ugyan nem befolyásolja helyezésünket a találati listán, vagyis a Google nem veszi figyelembe a rangsorolásnál, ennek ellenére jelentős a szerepe. Ha nem elég vonzó, akkor a keresőből érkezők közül kevesebben lesznek kíváncsiak a weboldaladra, bármilyen jól sikerült is a tartalma. Mire figyelj, hogy a lehető legtöbbet hozd ki ebből a néhány karakterből? És milyen hibákat ne kövess el?

2017. 03. 22. - tovább olvasom

Az új Adwords

Tovább hígítja a pontos egyezést a Google az Adwordsben

Míg régen a pontos egyezés még valóban pontos egyezést jelentett az Adwordsben, addig mára jelentősen felhígította a kifejezés eredeti értelmét a Google. Pénteki bejelentése szerint pedig megint tovább tágítja a határokat.

2017. 03. 21. - tovább olvasom

Google

Mit kell tudnod Fredről? Újgenerációs minőségi algoritmus a Google-től

Március 7-étől egy nagy hatású, de a Google által nem megerősített algoritmusfrissítésre figyelt a SEO-közösség. A Fred algoritmus az első feltételezések szerint a linkminőséget érintő vonatkozását célozta a fő algoritmusnak. 

2017. 03. 20. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2017. 03. 17. - tovább olvasom

Mi az a tartalommarketing? És Neked miért lehet hasznos a tartalomkészítés?

Habár a tartalommarketing, content marketing kifejezés már hosszú évek óta velünk él, nagyon sokan nem tudják, hogy pontosan mit értünk alatta. Most megpróbáljuk tisztázni, hogy mi ennek az inbound marketing eszköznek a fogalma, jelentése, miként néz ki a tartalommarketing stratégia, hogy akik eddig is éltek vele, tudatosabban tehessék.

2017. 03. 16. - tovább olvasom

Helyi SEO: hogyan szerezz jó helyet a térképes találatok között?

Egyre fontosabbak lesznek a térképes találatok a helyi Google kereséseknél. Ha van egy céged, ami főleg egy adott földrajzi területen belül keresi az ügyfeleit, akkor szükséged van arra, hogy megjelenj – lehetőleg jó pozícióban – a Google térképes találatai között. De mi az, ami számít, ha a térképen is jó helyen akarsz megjelenni?

2017. 03. 09. - tovább olvasom

webdesign

Webdesign és pszichológia: mit kell tudnod az emberi agyról a weboldalad megtervezéséhez?

A webdesign és a UX-tervezés általában a pszichológiára hivatkozik. Nem véletlenül, hiszen a gyakorlat minden elemének visszavezethetőnek kell lennie az emberi agy működési alapelveire.

2017. 03. 08. - tovább olvasom

weboldaltervezés

Adwords, SEO, közösségi média vagy tartalommarketing? Mikor, melyiket válaszd?

Az ideális az lenne, ha mindegyikkel foglalkoznál az online, illetve digitális marketinged részeként. A költségek azonban sokszor korlátozzák a mozgásteret, és vannak helyzetek, amikor választanod kell közöttük. Ilyenkor végig kell gondolnod, hogy az adott helyzetben Neked melyik éri meg jobban. 

2017. 03. 07. - tovább olvasom

sebesség

Weboldalsebesség: miért fontos, és hogyan javíts rajta?

A weboldalsebesség rendkívül fontos dolog a felhasználói élmény és így a konverziók, vagyis a bevételeid szempontjából. Az emberek a gyors weboldalakat szeretik. Amikor megtorpanás nélkül elérik az általuk keresett tartalmat. A gyorsaság jó a felhasználói élmény szempontjából, de jó a keresőoptimalizálás miatt is. Elmondjuk, hogy miért okoz gondot a lassúság, mennyi pénzt buksz ezzel, és arra is adunk tanácsot, hogyan tudsz javítani – objektív és szubjektív módon – a weboldalad sebességén.

2017. 03. 06. - tovább olvasom