Melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben?

A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, valamint lesni a Google szakembereinek szavait azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire fontos a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul kicsit. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

2017. 05. 24. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan készítsd el a tökéletes közösségi média posztot?

Mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el egy közösségi médiában megjelent bejegyzéssel? Nem elég hozzá egyetlen odavetett mondat vagy kép. Kezdjük az általános tanácsokkal, majd folytatjuk az egyes csatornákkal, de beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád.

2017. 05. 22. - tovább olvasom

Adwords

Most már a minőségi mutató előzményeit is láthatod az Adwordsben

Ezen a héten a Google olyan fejlesztéseket eszközölt az Adwords minőségi mutató jelentésében, melyek révén sokkal árnyaltabb képet kaphatunk erről az adatról. Ráadásul most már minden előzményre is rálátást kaphatunk.

2017. 05. 18. - tovább olvasom

Mi az a konverzió optimalizálás? Hogyan teheted vele hatékonyabbá a weboldalad?

Amikor elkészíttetted a weboldalad, nyilván Te is azt vártad, hogy óriási lesz a forgalma, dolgozik az oldal, hozza a megrendeléseket. Ugyanakkor talán most azt látod, hogy nincs növekedés, nincs konverzió, nincsenek eladások. De mi lehet a baj? Itt lép be a képbe a konverzió optimalizálás.

2017. 05. 17. - tovább olvasom

Adwords

Használhatóbb árajánlat-javaslattételt vezet be a Google az Adwordsben

Az eddigi rendkívül egyszerű Adwords-ajánlati megoldást egy szofisztikáltabb verzióval váltja fel a Google. Az új javaslati rendszer hamarosan minden Adwords-fiókban megjelenik, de akad, aki már meg is kapta, így már látjuk, hogy miért jobb, mint az eddigi.

2017. 05. 16. - tovább olvasom

reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2017. 05. 05. - tovább olvasom

Miért érdemes https-re váltanod? És mire figyelj SEO-szempontból?

Még nem https-alapú a weboldalad? Akkor itt az ideje a váltásnak. Ma már a Google első oldali találatainak fele https-alapú, és egyre szigorúbb a Chrome is.

2017. 05. 04. - tovább olvasom

mobil

Miért fontos egy mobilbarát weboldal? Mire figyelj, milyen hibákat ne kövess el?

Összefoglaltuk, amit egy mobilbarát weboldal kialakításáról tudnod kell: mit tart fontosnak a Google, hogyan tedd, mire figyelj, milyen hibákat ne kövess el? Egyszóval, mindben benne van, amit a mobilbarát weboldalak kapcsán tudni érdemes.

2017. 04. 28. - tovább olvasom

kód

Melyik a legnépszerűbb programozási nyelv? Melyikkel lehet a legtöbbet keresni? És melyikre panaszkodnak a legtöbbet?

Azok számára, akik most tájékozódnak a programozási nyelvekkel kapcsolatban, összeszedtünk néhány tudnivalót, ami talán némi támpontot adhat a kezdéshez vagy épp a továbblépéshez.

2017. 04. 19. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan használjuk a közösségi médiát? Mit mutatnak a számok?

A fiatalok és az idősebbek, a nők és a férfiak, asztali gépes és mobilos közösségi média használati szokásaiban is tapasztalhatók eltérések, ahogy az élet szinte minden más területén másként viselkednek a nemek és a korosztályok. A közönséged megfelelő célzása érdekében talán nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja.

2017. 04. 18. - tovább olvasom

Google

Mit tud rólad a Google? És hogyan törölheted ezeket az adatokat?

Azt nyilván Te is tudod, hogy a Google adatokat tárol különféle, a szolgáltatásaihoz kapcsolódó tevékenységeidről. Ezzel szembesülsz egy-egy keresésnél, a térkép használatánál, felbukkanó hirdetéseket látva. Ezeket az adatokat Te is megnézheted bármikor, sőt kezelheted is őket. Mutatjuk, hol és hogyan.

2017. 04. 13. - tovább olvasom

google biztonság

Biztonság a neten: jelszavak használata, hibák és tanácsok

Mivel a netes biztonság fontos dolog, ezért időről-időre visszatérünk egy-egy bejegyzés erejéig a témához. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk több kapcsolódó témát, melyek sokak számára ismerősek lehetnek, hiszen korábban is foglalkoztunk már velük. Nagyon alapvető tanácsokról lesz szó, de érdemes őket komolyan venni.

2017. 04. 12. - tovább olvasom

A Google mobil index lesz a SEO alapja: mit kell tudnod róla?

Az eddigi desktop oldalakon alapuló index helyett a mobil index, azaz mobile-first index lesz a rangsorolás alapja a Google kereséseknél. A tesztek már zajlanak, az indulásra várhatóan csak 2018-ban kerül sor, de előtte a Google figyelmeztet, ha valami gondot lát a mobilos oldaladnál. Ezután tehát még fontosabb lesz a mobilos megjelenés. De mire figyelj, hogy ne legyen gond?

2017. 04. 10. - tovább olvasom

Mi az a reszponzív design? És milyen hibákat követhetsz el a használatánál?

Elmondjuk, mi az a reszponzív design, mire és hogyan használhatod, miként működik, miért nem hoz automatikusan jó konverziós arányokat mobilon, vagyis milyen hibákat követhetsz el a használatánál, miben különbözik az adaptív designtól, és mi lesz a jövője.

2017. 03. 30. - tovább olvasom

Egy év alatt 32 százalékkal nőtt a meghackelt weboldalak száma a Google szerint

A Google ismét közzétette a weboldalbiztonság állapotáról szóló tanulmányát. Mint kiderült, 2015-höz képest 32 százalékkal nőtt a feltört weboldalak száma a tavalyi évben. Ráadásul nem is számíthatunk csökkenésre, vagyis a Google szerint egyre több lesz a meghackelt weboldal.

2017. 03. 23. - tovább olvasom

Milyen a jó meta description? És milyen hibákat ne kövess el a megírásánál?

A meta description ugyan nem befolyásolja helyezésünket a találati listán, vagyis a Google nem veszi figyelembe a rangsorolásnál, ennek ellenére jelentős a szerepe. Ha nem elég vonzó, akkor a keresőből érkezők közül kevesebben lesznek kíváncsiak a weboldaladra, bármilyen jól sikerült is a tartalma. Mire figyelj, hogy a lehető legtöbbet hozd ki ebből a néhány karakterből? És milyen hibákat ne kövess el?

2017. 03. 22. - tovább olvasom

Az új Adwords

Tovább hígítja a pontos egyezést a Google az Adwordsben

Míg régen a pontos egyezés még valóban pontos egyezést jelentett az Adwordsben, addig mára jelentősen felhígította a kifejezés eredeti értelmét a Google. Pénteki bejelentése szerint pedig megint tovább tágítja a határokat.

2017. 03. 21. - tovább olvasom

Google

Mit kell tudnod Fredről? Újgenerációs minőségi algoritmus a Google-től

Március 7-étől egy nagy hatású, de a Google által nem megerősített algoritmusfrissítésre figyelt a SEO-közösség. A Fred algoritmus az első feltételezések szerint a linkminőséget érintő vonatkozását célozta a fő algoritmusnak. 

2017. 03. 20. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2017. 03. 17. - tovább olvasom

Mi az a tartalommarketing? És Neked miért lehet hasznos a tartalomkészítés?

Habár a tartalommarketing, content marketing kifejezés már hosszú évek óta velünk él, nagyon sokan nem tudják, hogy pontosan mit értünk alatta. Most megpróbáljuk tisztázni, hogy mi ennek az inbound marketing eszköznek a fogalma, jelentése, miként néz ki a tartalommarketing stratégia, hogy akik eddig is éltek vele, tudatosabban tehessék.

2017. 03. 16. - tovább olvasom