Google

Néhány eszköz a Google Search Console-ban, amit érdemes használnod

A Google Search Console használata során rengeteg funkciót találhatsz, melyeket a weboldaltulajdonosok hatékonyan bevethetnek a keresőoptimalizálási munkánál. Vannak közöttük olyanok, amiket szeretünk, másokat nem annyira, illetve van néhány olyan dolog, amit mindenképpen érdemes használni.

2017. 02. 24. - tovább olvasom

Videó, háttérvideó a weboldalon: miért jó? Mire és hogyan használhatod?

Az online videó egyre népszerűbb tartalmi forma a neten. A számok azt mutatják, hogy hatékony is, amikor fel kell kelteni a közönség figyelmét. Elgondolkodtál már azon, hogy talán Neked is videókkal kellene elkápráztatnod a célcsoportodat? De nem tudod, hogy miről és hogyan készíts videókat?

2017. 02. 23. - tovább olvasom

Mikor használj aloldalt, aldomaint, microsite-ot?

Talán számodra sem mindig teljesen világos, hogy milyen esetben melyik a legjobb megoldás SEO szempontból: egy aloldal, egy aldomain vagy egy microsite létrehozása. Például, amikor újra akarod rendszerezni a tartalmaidat a meglévő weboldaladon, vagy akár csak létrehozol egy új tartalmat, esetleg van egy új üzleti elképzelésed.

2017. 02. 21. - tovább olvasom

Adwords

Így zajlik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása

Van már egy Adwords-fiókod és érdekel, hogy miként történik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása? Íme, tippjeink és tanácsaink!

2017. 02. 20. - tovább olvasom

weboldaltervezés

Adwords, SEO, közösségi média vagy tartalommarketing? Mikor, melyiket válaszd?

Az ideális az lenne, ha mindegyikkel foglalkoznál az online, illetve digitális marketinged részeként. A költségek azonban sokszor korlátozzák a mozgásteret, és vannak helyzetek, amikor választanod kell közöttük. Ilyenkor végig kell gondolnod, hogy az adott helyzetben Neked melyik éri meg jobban. 

2017. 02. 16. - tovább olvasom

Google Analytics

Hogyan szerezz használható adatokat a Google Analytics segítségével? És mit kezdj velük?

Habár egy nagyon népszerű, ingyenesen elérhető analitikai eszközről van szó, nem kifejezetten egyszerű a Google Analytics használata. Különösen azoknak nem, akik most ismerkednek vele. Felsorolunk számukra néhány lehetőséget.

2017. 02. 15. - tovább olvasom

Melyek most a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben?

A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, valamint lesni a Google szakembereinek szavait azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire fontos a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul kicsit. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

2017. 02. 14. - tovább olvasom

404-es oldal: milyen legyen? Mire figyelj SEO szempontból?

Amikor egy szerver nem találja a keresett weboldalt, 404-es oldal jelenik meg a böngészőablakodban. A weben ez a leggyakoribban megjelenített hibaüzenet. Ennek ellenére nagyon sok weboldal elfelejt saját, egyedi 404-es oldalt készíteni. De hogyan nézzen ki? Kell-e félned, hogy a Google büntet érte? Milyen más lehetőségeid vannak? Megadjuk a válaszokat.

2017. 02. 10. - tovább olvasom

Mi az az AMP? Neked is szükséged lehet gyorsított mobiloldalra?

Mindenki azt szeretné, ha mobilon is egy szempillantás alatt töltődnének be a kívánt webes tartalmak. A Google ezért 2015 végén elindította az Accelerated Mobile Pages szabványt. Az AMP lényege a weboldalak mobilos megjelenésének gyorsítása, ami javítja a felhasználói élményt.  Egyre többen kezdik használni, de érdemes neked is foglalkoznod vele? Melyek az előnyei és a hátrányai számodra?

2017. 02. 09. - tovább olvasom

Az agresszív linképítőket bünteti a Google algoritmusfrissítése?

Valami történt az elmúlt héten a Google találati oldalain, de biztosat senki nem tud. Elképzelhető, hogy a Pingvin algoritmus frissült, de más vélemények is vannak. Az eredmény viszont az, hogy hatékonyabban bünteti a linkspamet a Google.

2017. 02. 07. - tovább olvasom

Windows 10

Gyorsítanád a Windows 10-ed? 15 tipp és tanács, hogyan tedd

Akármennyire is erősödnek a számítógépek, a Windows is mindig egyre nő – különösen a használat során -, így idővel mindig kicsit lassúnak érezzük a működését. Ilyenkor jó megoldás, ha újratelepítjük az egész rendszert, ugyanakkor más eszközök is bevethetők a Windows 10 gyorsítása érdekében.

2017. 02. 06. - tovább olvasom

A Facebook használata: hogyan, mikor, mit posztolj? Mit várnak az emberek?

Habár már túl vagyunk a közösségi média tanácsok aranykorán, azért jónak láttuk összefoglalni számotokra mindent, ami fontos lehet. De nem csak tippeket gyűjtöttünk össze, hanem azt is, hogy milyen kutatások alapozzák meg ezeket a tanácsokat, mit várnak a Facebook-oldalatól a látogatóid, és milyen hibákat ne kövess el a Facebook használata során.

2017. 02. 03. - tovább olvasom

sebesség

Weboldalsebesség: miért fontos, és hogyan javíts rajta?

A weboldalsebesség rendkívül fontos dolog a felhasználói élmény és így a konverziók, vagyis a bevételeid szempontjából. Az emberek a gyors weboldalakat szeretik. Amikor megtorpanás nélkül elérik az általuk keresett tartalmat. A gyorsaság jó a felhasználói élmény szempontjából, de jó a keresőoptimalizálás miatt is. Elmondjuk, hogy miért okoz gondot a lassúság, mennyi pénzt buksz ezzel, és arra is adunk tanácsot, hogyan tudsz javítani – objektív és szubjektív módon – a weboldalad sebességén.

2017. 02. 01. - tovább olvasom

Büntet a mobil weboldaladon felugró ablakok miatt a Google

A Google 2017 január 10-től bünteti azokat a weboldalakat, melyek mobilon a felhasználókat erősen zavaró felugró ablakokat használnak. Mi a gond a felugró ablakokkal? Mikor és milyen büntetésre számíthatsz? És pontosan mekkora felugrókat lehet még használni? Elmondjuk.

2017. 01. 27. - tovább olvasom

kérdőjel

10 kérdés, melyre tudnia kell válaszolnia a weboldaladnak

Akad néhány olyan kérdés a weboldaladra látogató felhasználók részéről, melyekre ha nem tud azonnal választ adni a weboldalad, akkor megkérdőjeleződik az életképessége. De milyen kérdéseket tesznek fel a felhasználók, még ha nincsenek is tisztában ezekkel?

2017. 01. 20. - tovább olvasom

Google mobil index: érkezik majd a figyelmeztetés, ha gond van a mobil oldaladdal

Az eddigi desktop oldalakon alapuló index helyett a mobil index, azaz mobile-first index lesz a rangsorolás alapja a Google kereséseknél. A tesztek már zajlanak, az indulásra várhatóan még 2017-ben sor kerül, de előtte a Google figyelmeztetni fog, ha valami gondot lát a mobilos oldaladnál. Ezután tehát még fontosabb lesz a mobilos megjelenés. De mire figyelj, hogy ne legyen gond?

2017. 01. 18. - tovább olvasom

reszponzív design

Mi az a reszponzív design? És milyen hibákat követhetsz el a használatánál?

Elmondjuk, mi az a reszponzív design, mire és hogyan használhatod, miként működik, miért nem hoz automatikusan jó konverziós arányokat mobilon, vagyis milyen hibákat követhetsz el a használatánál, miben különbözik az adaptív designtól, és mi lesz a jövője.

2017. 01. 17. - tovább olvasom

Miért érdemes https-re váltanod? És mire figyelj SEO-szempontból?

A Te weboldaladon felhasználónévvel és jelszóval tudnak belépni a felhasználók valamilyen funkció használatához? És még nem https-alapú a weboldalad? Akkor itt az ideje a váltásnak. Már a Google küldi a figyelmeztetéseit, és a Chrome januártól jelzi a felhasználóknak is, ha nem biztonságos az oldalad.

2017. 01. 16. - tovább olvasom

Az új Adwords

Adwords: február 6-tól automatikusan megjelennek a hívásbővítmények a mobilos hirdetéseknél

A Google már elkezdte értesíteni a hirdetőket arról, hogy hamarosan automatikusan generált hívásbővítményekkel egészíti ki az Adwords-hirdetéseiket. A telefonszámokat a landing oldalról szerzi meg. Várhatóan februártól tehát jóval több telefonszámmal találkozhatunk a mobilos Adwords-hirdetésekben.

2017. 01. 12. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2017. 01. 09. - tovább olvasom