Instagram

Mire figyelj az Instagram használata során? És milyen hibákat ne kövess el?

Számos olyan profillal találkozhatsz az Instagramon, melyeknek tulajdonosai már tudják, miként működik ezen a közösségi média csatornán kommunikáció, hogyan lesz számukra optimális az Instagram használata. Itt sokkal mélyebb kapcsolatot tudsz kialakítani a közönségeddel, mint más platformokon. De mi kell ahhoz, ha egy jól működő Instagram-fiókot szeretnél kialakítani?

2017. 09. 20. - tovább olvasom

sebesség

Weboldalsebesség: miért fontos, és hogyan javíts rajta?

A weboldalsebesség rendkívül fontos dolog a felhasználói élmény és így a konverziók, vagyis a bevételeid szempontjából. Az emberek a gyors weboldalakat szeretik. Amikor megtorpanás nélkül elérik az általuk keresett tartalmat. A gyorsaság jó a felhasználói élmény szempontjából, de jó a keresőoptimalizálás miatt is. Elmondjuk, hogy miért okoz gondot a lassúság, mennyi pénzt buksz ezzel, és arra is adunk tanácsot, hogyan tudsz javítani – objektív és szubjektív módon – a weboldalad sebességén.

2017. 09. 19. - tovább olvasom

linkedin

A Linkedin használata: mit állíts be az indulásnál, és mire figyelj később?

Kevés szó esik általában a Linkedinről, amikor a közösségi médiával kapcsolatos tanácsokat osztogatják a szakértők, pedig jobban teljesít, mint sok más közösségi platform. Igaz ugyanakkor, hogy miközben sokan regisztrálják magukat és töltik fel adataikat – valamiféle munkával kapcsolatos homályos cél reményében – az aktivitás meglehetősen alacsony. Talán mert nem merjük használni? Azon oknál fogva, hogy nem ismerjük?

2017. 09. 14. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan készítsd el a tökéletes közösségi média posztot?

Mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el egy közösségi médiában megjelent bejegyzéssel? Nem elég hozzá egyetlen odavetett mondat vagy kép. Kezdjük az általános tanácsokkal, majd folytatjuk az egyes csatornákkal, de beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád.

2017. 09. 06. - tovább olvasom

Hogyan válassz domainnevet? 12 szempont és tanács a jó döntéshez

Miközben igyekszel lecsapni egy, még rendelkezésre álló domain névre, érdemes megfontolni néhány kérdést. Többek között azt, hogy pontosan mit akarsz, mi fog működni, és mi az, amit hosszú távon sem fogsz megbánni? A megfelelő domain név kiválasztásához adunk most néhány tanácsot.

2017. 08. 29. - tovább olvasom

Weboldal template-ek: milyen előnyeik és hátrányaik vannak? Miért jobb az egyedi webdesign?

Van-e létjogosultsága az egyedi webdesignnak akkor, amikor sablonok (template-ek, témák) segítségével is összedobhatsz egy weboldalt? És vajon a template-ek használatának milyen előnyei és hátrányai vannak? Ezekre a kérdésekre válaszolunk.

2017. 08. 28. - tovább olvasom

Miért érdemes https-re váltanod? És milyen problémák adódhatnak a váltásnál?

Még nem https-alapú a weboldalad? Akkor itt az ideje a váltásnak. Ma már a Google első oldali találatainak fele https-alapú, és egyre szigorúbb a Chrome is.

2017. 08. 25. - tovább olvasom

Ne lepődj meg, ha figyelmeztetést kapsz a Search Console-tól a HTTP oldalad miatt!

Ha a Te weboldalad még HTTP-t használ, akkor a Search Console részéről kapsz vagy már kaptál is egy olyan e-mail üzenetet, mely szerint a weboldaladon “a Chrome biztonsági figyelmeztetéseket jelenít meg” 2017 októberétől. Még abban az esetben is kaphatsz ilyen jelzést, ha már átálltál HTTPS-re. De ekkor sem kell megijedni.

2017. 08. 21. - tovább olvasom

Így zajlik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása

Van már egy Adwords-fiókod és érdekel, hogy miként történik egy Google Adwords kampány kezelése és optimalizálása? Íme, tippjeink és tanácsaink!

2017. 08. 16. - tovább olvasom

Mi az a konverzió optimalizálás? Hogyan teheted vele hatékonyabbá a weboldalad?

Amikor elkészíttetted a weboldalad, nyilván Te is azt vártad, hogy óriási lesz a forgalma, dolgozik az oldal, hozza a megrendeléseket. Ugyanakkor talán most azt látod, hogy nincs növekedés, nincs konverzió, nincsenek eladások. De mi lehet a baj? Itt lép be a képbe a konverzió optimalizálás.

2017. 08. 14. - tovább olvasom

Google

Néhány eszköz és adat a Google Search Console-ban, amire érdemes figyelned

A Google Search Console használata során rengeteg funkciót találhatsz, melyeket a weboldaltulajdonosok hatékonyan bevethetnek a keresőoptimalizálási munkánál. Vannak közöttük olyanok, amiket szeretünk, másokat nem annyira, illetve van néhány olyan adat, melyekre mindenképpen érdemes figyelni, ha javítani szeretnél a weboldaladon.

2017. 08. 09. - tovább olvasom

Webdesign és pszichológia: hogyan tedd könnyebbé a weboldalad befogadását?

A webdesign és a UX-tervezés általában a pszichológiára hivatkozik. Nem véletlenül, hiszen a gyakorlat minden elemének visszavezethetőnek kell lennie az emberi agy működési alapelveire.

2017. 08. 07. - tovább olvasom

Néhány trükk, amivel hatékonyan kitisztíthatod a Gmail-fiókodat (és a Drive-ot)

Ha Te sem szoktál törölgetni a Gmail-fiókodból, akkor könnyen előfordul hogy eléred a 15 Gb-os limitet, ami a rendelkezésedre áll. Viszont ha nem akarsz további tárterületet venni a Google-től, akkor fájdalmas, és főleg hosszadalmas tisztogatásra kényszerülsz. Aminek az eredménye sem mindig túl sikeres. Íme, pár tipp, hogy ez a munka hatékonyabban menjen!

2017. 08. 01. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan használjuk a közösségi médiát? És Te hogyan használd

A közönséged megfelelő célzása érdekében nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja, de azt is érdemes tudni, hogy miért úgy használjuk a közösségi média csatornákat ahogyan.

2017. 07. 26. - tovább olvasom

Google algoritmusok: Panda, Pingvin, Kolibri, Fred és a többiek

Az algoritmusok határozzák meg azt, hogy miként szerepel a weboldalad a Google találati oldalain. Ezért nem árt ismerni őket, és igazodni hozzájuk.

2017. 07. 21. - tovább olvasom

Melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben?

A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, valamint lesni a Google szakembereinek szavait azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire fontos a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul kicsit. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy melyek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

2017. 07. 19. - tovább olvasom

reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2017. 07. 18. - tovább olvasom

long tail

Mik azok a long tail kulcsszavak a SEO-ban? És hogyan optimalizálj rájuk?

A long tail, azaz magyarul hosszú farok egy marketingben használt kifejezés, mely felbukkan a SEO-ban a kulcsszavakra vonatkozóan is. A long tail kulcsszavak alatt azokat a kifejezéseket értjük, melyekre kevés találat érkezik, viszont sok van belőlük, így összességében jelentős forgalmat képesek generálni. Optimalizálni viszont egész máshogy kell rájuk, mint a nagy forgalmú kulcssazavakra.

2017. 07. 17. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2017. 07. 14. - tovább olvasom

Július 14-én szabadságra megy a Webshark, és ott is marad egy hétig

Ez a nyár sem telik el nyaralás nélkül a Websharknál. Ez pedig azzal jár, hogy nem az irodában, a monitorok előtt ülünk verejtékes homlokkal a feszített munkatempó miatt, hanem a tengerparton, a pálmafák árnyékában heverünk a napozóágyakban, koktéllal a kezünkben.

2017. 07. 13. - tovább olvasom