Miért nem működik a mobilodon az e-mail küldés?

Gyakran találkozunk ügyfeleink részéről azzal a “hibának” nevezett problémával az általunk szolgáltatott, saját domain alatt futó e-mail címeknél, hogy “valamiért” nem küldi el a telefon az általuk megírt e-maileket. Ez azonban nem hiba, és van rá megoldás.
 
A probléma mind az androidos, mind az iOS-es felhasználókat érinti, ugyanis egy levelezési beállítás okozza a gondot. Oka az, hogy a mobileszköz alapértelmezetten titkosítva küldené az e-maileket, ugyanakkor az smtp.domain.tld domainre nem vásárolta meg az ügyfél az SSL-t. Ez a Secure Sockets Layer technológia az, amely biztosítja a kommunikáció titkosságát a küldő és a fogadó között. Ha ez hiányzik, akkor a titkosított üzenetküldés nem fog működni.
 
Természetesen az SSL beállításán kívül más lehetőség is létezik a probléma megoldására. Ilyen esetekben az smtp.websharkmail.com szervert lehet használni a 465-ös porton. Amit még be kell állítanod, az a felhasználóneved és a jelszavad. De ezek ugyanazok, mint korábban: azaz a felhasználónév az e-mail címed lesz, míg a jelszavad a már megszokott, általad meghatározott karaktersor.
 
Ha még ezek után is problémákkal találkozol a levelezésednél, akkor szólj nekünk, és segítünk!

 

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Érdekelnek a legfrissebb iparági hírek, legújabb blogbejegyzéseink?
Ajánlatkérés