Vállalatirányítás
Ha át akarod látni és kézben akarod tartani a cégedben zajló folyamatokat.
2019-ben a sikeres vállalkozások titka a Vállalatirányítási rendszer!
Lásd át a cégedben zajló folyamatokat
A Galeus WIS a Webshark által fejlesztett vállalatirányítási rendszer, ERP. Segítségével kézben tarthatod céged valamennyi ügyviteli folyamatát. Naprakész információkhoz juthatsz - akár távoli eléréssel is - a cégben zajló eseményekről, az ERP/vállalatirányítási rendszerben található projektek technikai és számviteli helyzetéről.
Alakítsd ki a saját CRM-ed!
A CRM rendszer egyedi paraméterekkel történő kialakítása lehetővé teszi, hogy az alapbeállítások elvégzését követően teljes egészében lefedje az üzleti folyamataid sajátosságaiból adódó struktúrát és 100%-al növeld céged értékesítési hatékonyságát!

A Galeus WIS vállalatirányítási rendszer további előnyei
- Egyszerűen használhatod a céged szervezeti felépítésének minden szintjén
- Minden munkafolyamatod pontosan lefedhető
- Mérhetően növekszik az értékesítésed hatékonysága
- Egyedi jogosultság állítható be minden felhasználó számára, így adott funkciók, területek külön kezelhetőek
- Visszakövethető - a CRM változáskövető rendszere segítségével minden felvitt adat, módosítás visszakereshető
- Problémamegoldó - minden felmerülő probléma, folyamat kezelhető
- Moduláris - igény esetén új modulok, folyamatkezelők illeszthetőek az ERP rendszeredbe
- Egységes - logikusan felépített, a felhasználó az egyik modulban szerzett rendszerhasználati tudását a másik modulban ugyanazon elv alapján alkalmazhatja
- Skálázható - a céged bővülése esetén is megfelelően bővíthető, átalakítható, egyedi igényekre szabható vállalatirányítási rendszer.
- Nyitott - szükség esetén cégedben használt más rendszerekhez illeszthető, kapcsolható
- Bárhonnan elérhető - jogosultsággal rendelkező személyek távolról is elérhetik a CRM rendszert
- Biztonságos
- Jól támogatott - megfelelő supporttal rendelkezik
Vállalatirányítási rendszer - Technológia
Architektúra
A rendszer PHP programnyelven készül, az adatok MySQL adatbázisban tárolódnak. A teljes vállalatirányítási rendszer, ERP Linux alapon fut, és böngészőből elérhető.
Változáskövetés
A Galeus WIS ERP rendszer minden menüpontban, funkcióban történő változást nyilvántart és a változásokat valamennyi menüpont alján megjeleníti.
JOGOSULTSÁGOK
A vállalatirányítási rendszer vezérlése önálló felhasználók számára biztosított jogosultsági rendszerrel történik. Valamennyi felhasználó egyedi felhasználónévvel és jelszóval léphet az ERP rendszerbe.
ONLINE KÖRNYEZETFÜGGŐ HELP
A felhasználó valamennyi funkciónál a segítség gombra kattintva az adott menüpont használatához kap azonnali támogatást, valamint példákat.
Alapvető funkciók
A rendszer működése során minden esemény archiválható, így bármilyen módosítás visszakereshető, nyomon követhető. A felhasználók csak authentikáció után léphetnek a rendszerbe, így minden módosítás végrehajtója nyilvántartható.
Időmérő alkalmazás
A felhasználók számára a Galeus WIS vállalatirányítási rendszer olyan önálló applikációt biztosít, amivel az egyes személyek saját feladataikat, napi időbeosztásukat nyilvántarthatják.
VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER - Modulok
Munkaügy
A vállalatirányítási rendszer, ERP rendszer alapbeállítása során első lépés a munkaügyi adatok kitöltése. A rögzített, aktív státuszba kerülő felhasználók a rendszerbe az itt definiált jelszavukkal léphetnek, és jogosultságuknak megfelelően elérhetik a vállalatirányítási rendszer menüpontjait és funkcióit.
A rendszer munkaügy modulja segítségével a következő feladatok végezhetőek el:
- Munkaügy
- munkatársak nyilvántartása
- munkatársakhoz kapcsolódó dokumentumok nyilvántartása
- munkavállalók szabadságainak nyilvántartása
- munkakörök, munkacsoportok kialakítása
- szabadság kéréssel kapcsolatos szabályok létrehozása
- fizetések rögzítése, nyilvántartása
- szankciók, prémiumok rögzítése, nyilvántartása
- távollétek rögzítése, kezelése
- álláshirdetések nyilvántartása
- álláshirdetésre jelentkezők adatainak, státuszaik kezelése, nyilvántartása
Adminisztráció
A vállalatirányítási rendszer adminisztráció moduljának segítségével történik valamennyi, a céghez beérkező, vagy a cégtől kimenő dokumentum nyilvántartása.
Segítségével az alábbi feladatok végezhetőek el:
- beérkező dokumentumok nyilvántartása, nyomon követése
- kimenő dokumentumok nyilvántartása, nyomon követése
- automatikus értesítés küldése a munkavállaló számára, akinek a dokumentum érkezett
- beérkező/kimenő dokumentumok, file-ok ügyfélhez, projecthez rendelése
Naptár
A vállalatirányítási rendszer, ERP naptár moduljába a cég életével kapcsolatos események rögzíthetők. A modul kezeli az adott eseményhez tartozó erőforrások foglalását: munkatársak, helyszín, egyebek.
A naptár modul segítségével a következő feladatok végezhetőek el:
- naptári események nyilvántartása
- események megjelenítése napi, heti, havi és lista nézetben
- erőforrások foglalása
- rendszeres, állandó események rögzítése
- feladat elvégzésére figyelmeztető felugró ablak beállítása
- automatikus tiltások, engedélyezések beállítása, kezelése
Belső levelezés
A modul minden módosítást, értesítést belső üzenet formájában küld a vállalatirányítási rendszer felhasználója részére.
Segítségével:
- valamennyi, az ERP rendszerben történő változásról értesül az adott eseménnyel kapcsolatban álló összes felhasználó
- belső értesítést - levelet - küldhetnek egymásnak a munkavállalók
- minden változásról azonnali értesítést kapnak
- beállítható, hogy csak belső értesítést kérnek-e, vagy a rendszer e-mailben is továbbítsa az üzenetet a címzett számára.
Ügyfélkezelés
A vállalatirányítási rendszer ügyfélkezelő modulja a céggel kapcsolatban álló beszállítók és vevő partnerek nyilvántartási felülete. Segítségével és pontos kitöltésével egyszerűen elérhetők, átláthatók és visszakereshetők az ügyfél adatok.
A modul segítségével megoldható feladatok:
- ügyfelek nyilvántartása
- ügyfélcsoportok kialakítása
- ügyfélhez rendszer tudástár nyilvántartása
- kapcsolattartók, ügyfélszolgálati munkatársak adatainak és elérhetőségeinek kezelése
- számlázási, postázási címek nyilvántartása
- felhasználó által definiált egyedi adatok nyilvántartása
- ügyfélhez tartozó dokumentumok nyilvántartása, kezelése
- ügyfélhez, viszonteladóhoz rendelt szerződések nyilvántartásának lehetősége, lejárati értesítő beállításának lehetőségével
Projektkezelés
A modulban a cég szervezettségének és munkafolyamatainak megfelelően projektek rögzíthetők. Projekt lehet bármely egység, amely több részfeladatra bontott, és a cég munkatársai egyedi folyamat alapján végzik. Például egy gyártó tevékenységet folytató cégnél projekt lehet a megrendeléstől a végtermék átadásáig tartó folyamat.
A vállalatirányítási rendszer, ERP rendszerben rögzített projektek különböző ütemekre bonthatók, és az ütemek feladatai több résztvevő bevonásával elvégezhetők.
Valamennyi részfolyamatra igaz, hogy:
- a benne szereplő személyek kommunikálni tudnak egymással, egy közös üzenőfal felületén
- az ütemek egyes részeinek teljesítése után az arra jogosult személy az adott részfeladatot lezárhatja
- a rendszer kezeli az ütemhez rögzített határidőket, és ezek lejárata esetén értesítést küld
- az ütemekhez költségek rögzíthetőek különböző költséghely szerinti bontásban
- a résztvevők számára jelentéstételi kötelezettség írható elő, ezek az ütemek adatlapján megtekinthetőek
- az ütemekre fordított munkaidő a rendszerben rögzíthető.
Az előre definiált projekteken kívül a modulba kisebb feladatok, hibajegyek rögzíthetőek, ticket rendszer formájában. A ticket rendszer segítségével a munkatársak egymásnak feladatokat rögzíthetnek.
A feladat elvégzése során a modul biztosítja a következő lehetőségeket:
- a felhasználók a feladat kapcsán kommunikálhatnak egy közös üzenőfal felületen
- a rendszer méri az adott feladat megoldására fordított időt
- biztosítja a feladatok bevonásának lehetőségét különböző projektekbe
- lezárási lehetőséget biztosít a feladat megoldása után, illetve abban az esetben, ha az nem kivitelezhető
- nyilvántartást vezet és értesítést küld, amennyiben a feladat nem készül el határidőre
- biztosítja a feladatok jó átláthatóságát és visszakereshetőségét
Dokumentumtár
A cégben használt dokumentumok, standard nyomtatványok, állandó anyagok nyilvántartására szolgál.
Előnyei:
- segítségével mindig a legfrissebb változat elérhető az egyes dokumentumokból - verziókövetés
- a cég távoli elérésre jogosult munkavállalói akár cégen kívülről is megtekinthetik, használhatják a dokumentumokat
- a már nem használatos állományok archiválhatóak, így bármikor visszakereshetők.
Készlet - termékkezelés
A vállalatirányítási rendszer készlet/termékkezelő modulja lehetőséget biztosít a cég által használt teljes termékrendszer kezelésére.
A nyilvántartás felépítése:
- a termékek 4 szintű kategóriarendszerbe rögzíthetőek
- valamennyi kategóriaszint alá tartozó termékekhez egyedi paraméterek rendelhetők
- tetszőleges számú kategória hozható létre, tetszőleges számú és típusú paraméterrel
- képek, videók, dokumentumok kezelhetőek a termékeknél
- öröklődő paraméterrendszer: a felső szintnél beállított paraméterek az alsóbb szinteken is érvényesek lesznek
- a termékek különböző variációinak nyilvántartása, például eltérő szín vagy kiszerelési egység esetén
- cikkszám, árak kezelése
- minimum készlet kezelése
- tetszőleges számú raktár kezelése - fizikai és logikai raktárak
- teljes körű anyagmozgás kezelése:
-
- raktári bevételezések - beszállítás, leltár, visszáru, stb.
- kivételezések - szállítólevél, selejtezés, számla
- számlázás
- rendelés állomány kezelése
-
- vevő által történő készletfoglalások, megrendelések
- beszállító által történő megrendelések
Számlázás
A vállalatirányítási rendszerben a számlák kiállítása a hatályos jogszabályok szerint:
- vevőnyilvántartás az Ügyfélkezelő modulban
- tetszőleges fizetés módok állíthatóak be
- raktárak kezelése a készlet- termékkezelés modulban
- automatikus sorszámozás
- lerontás, stornó funkciók
- proforma számla
- szállító levél kezelése – bizományos értékesítés
- visszakeresések
- egyedi megrendelést követően lehetőség nyílik az ERP rendszer számlázás moduljának tetszőleges számlázó és pénzügyi rendszerrel történő összekötésére.
Pénzügy
A vállalatirányítási rendszerben a számlák kiállítása a hatályos jogszabályok szerint:
- vevőnyilvántartás az Ügyfélkezelő modulban
- tetszőleges fizetés módok állíthatóak be
- raktárak kezelése a készlet- termékkezelés modulban
- automatikus sorszámozás
- lerontás, stornó funkciók
- proforma számla
- szállító levél kezelése – bizományos értékesítés
- visszakeresések
- egyedi megrendelést követően lehetőség nyílik az ERP rendszer számlázás moduljának tetszőleges számlázó és pénzügyi rendszerrel történő összekötésére.
Kintlévőség kezelő rendszer
A vállalatirányítási rendszer szerviz moduljának segítségével egy tetszőleges szerviz által felügyelt funkciók kezelhetők:
- készülékek érkeztetése
- iktatás, garanciajegyek kezelése, lejárat nyilvántartása
- adott készülékre fordított szerviz munkaidő nyilvántartása
- anyagfelhasználás nyilvántartása, összeköttetésben a készletkezelő modullal
- alkatrészlista nyilvántartás
- beszállító partnerek nyilvántartása
- alkatrész rendelési modul beszállítók felé
- készülék továbbítás kezelése
- vevők részére státuszinformációk, státuszjelentések küldése
- átadás/átvétel kezelése
Szerviz modul
A vállalatirányítási rendszer szerviz moduljának segítségével egy tetszőleges szerviz által felügyelt funkciók kezelhetők:
- készülékek érkeztetése
- iktatás, garanciajegyek kezelése, lejárat nyilvántartása
- adott készülékre fordított szerviz munkaidő nyilvántartása
- anyagfelhasználás nyilvántartása, összeköttetésben a készletkezelő modullal
- alkatrészlista nyilvántartás
- beszállító partnerek nyilvántartása
- alkatrész rendelési modul beszállítók felé
- készülék továbbítás kezelése
- vevők részére státuszinformációk, státuszjelentések küldése
- átadás/átvétel kezelése
Sales modul
A vállalatirányítási rendszer, ERP moduljának segítségével a cégeknél jelen lévő értékesítési csoport tevékenysége kezelhető:
- igényfelmérés
- árajánlatadás
- szerződéskötésv
- árajánlat, szerződésmódosítások, verziókezelések
-
- kommunikáció nyilvántartása
- kiküldött, vissza nem érkezett árajánlatok, szerződések
- viszonteladók kezelése
- értékesítői aktivitás előírás, figyelés, számonkérés
- tárgyalások eredményességének nyilvántartása
- gépkocsi futás Google Maps alapján
- projektkezelés
Minőségügy
A vállalatirányítási rendszer minőségügyi moduljában az ISO által előírt szabályoknak megfelelően kezelhetők a cég életével kapcsolatos események:
- minőségügyi kézikönyv verzióinak kezelése
- minőségügyi oktatások tervezése, szervezése, nyilvántartása
- intézkedési terv rögzítésének lehetősége
- feladatok, intézkedési tervek kezelése, feladatkiosztás
Lekérdező modul
A modul segítségével a már rögzített, nyilvántartott adatok tetszőleges módokon lekérdezhetők a vállalatirányítási rendszerből. Az alaprendszer nem tartalmaz lekérdezéseket. A szükséges listák az ERP rendszer kialakítása és egyeztetése során az ügyféligények alapján készülnek el.
Valamennyi lekérdezésre igaz:
- tetszőleges intervallumban lekérdezhető
- .xls és. pdf formátumban is lehetőség van exportálásra
- Automatizálható: beállítható, hogy a modul előre meghatározott időpontokban a megjelölt célszemélyeknek elküldje a lekérdezések eredményeit
- egyedi igény és megrendelés esetén az adatok további feldolgozásra alkalmas formátumban is exportálhatóak: pl. xml fájlok
Ajánlat kérés
A “Kérek árajánlatot” gomb megnyomásával hozzájárulást adsz ahhoz, hogy munkatársunk megkeressen e-mailben vagy telefonon, valamint elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat. A megadott adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére semmilyen körülmények között sem adjuk át.