Videó, háttérvideó a weboldalon: miért jó? Mire és hogyan használhatod?

Az online videó egyre népszerűbb tartalmi forma a neten. A számok azt mutatják, hogy hatékony is, amikor fel kell kelteni a közönség figyelmét. Elgondolkodtál már azon, hogy talán Neked is videókkal kellene elkápráztatnod a célcsoportodat? De nem tudod, hogy miről és hogyan készíts videókat?

2018. 12. 11. - tovább olvasom

weboldaltervezés

Adwords, SEO, közösségi média vagy tartalommarketing? Mikor, melyiket válaszd?

Az ideális az lenne, ha mindegyikkel foglalkoznál az online, illetve digitális marketinged részeként. A költségek azonban sokszor korlátozzák a mozgásteret, és vannak helyzetek, amikor választanod kell közöttük. Ilyenkor végig kell gondolnod, hogy az adott helyzetben Neked melyik éri meg jobban. 

2018. 11. 19. - tovább olvasom

google biztonság

Biztonság a neten: jelszavak használata, hibák és tanácsok

Mivel a netes biztonság és az adatvédelem fontos dolog, ezért időről-időre visszatérünk egy-egy bejegyzés erejéig a témához. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk több kapcsolódó témát, melyek sokak számára ismerősek lehetnek, hiszen korábban is foglalkoztunk már velük. Nagyon alapvető tanácsokról lesz szó, de érdemes őket komolyan venni.

2018. 10. 18. - tovább olvasom

Milyen egy jó weboldal? Miként épül fel, és milyen aloldalakra figyelj?

Ha valaki azt tapasztalja, hogy weboldalán magas a visszafordulási arány, nagyon rövid ideig tart a látogatás, gyenge a konverzió, alacsony a forgalom, akkor nem feltétlenül arra kell gondolni, hogy nem elég meggyőző a weblapnak a szövege vagy nem jó a marketing. Könnyen lehet, hogy a weboldal kialakításával vannak gondok.

2018. 10. 10. - tovább olvasom

mobil

Miért fontos, és milyen egy jó mobilbarát weboldal?

Összefoglaltuk, amit egy mobilbarát weboldal kialakításáról tudnod kell: mit tart fontosnak a Google, hogyan tedd, mire figyelj, milyen hibákat ne kövess el? Egyszóval, mindben benne van, ami fontos lehet egy mobilbarát weboldal készítése kapcsán.

Frissítés (2018.11.08.): Egy új fejezettel bővítettünk: irányelvek a mobil-webdesignban, melyeket érdemes megkérdőjelezni

2018. 10. 08. - tovább olvasom

reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2018. 08. 27. - tovább olvasom

Közösségi média

Mi a helyzet a közösségi médiában? És hogyan használd?

A közönséged megfelelő célzása érdekében nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja, de azt is érdemes tudni, hogy miért úgy használjuk a közösségi média csatornákat ahogyan.

2018. 08. 09. - tovább olvasom

Hogyan válassz domainnevet? 12 szempont és tanács a jó döntéshez

Miközben igyekszel lecsapni egy, még rendelkezésre álló domainnévre, érdemes megfontolni néhány kérdést. Többek között azt, hogy pontosan mit akarsz, mi fog működni, és mi az, amit hosszú távon sem fogsz megbánni? A megfelelő domain név és domain-végződés kiválasztásához adunk most néhány tanácsot.

2018. 08. 08. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz is. Erről szól egy redesign.

2018. 07. 23. - tovább olvasom

Webshark

Tulajdonost váltott a Webshark: kedvező változások a számotokra

Új tulajdonoshoz került a Webshark, ami a meglévő ügyfelek szempontjából csak pozitív változásokat hoz. A cég és a márka nem szűnik meg, sőt az új tulajdonosok szándéka a brand erősítése és a szolgáltatási színvonal emelése. Ezt a célt szolgálják a várható új beruházások és a humán erőforrás fejlesztése. De ami a legfontosabb: a munka változatlanul folyik tovább.

2018. 06. 08. - tovább olvasom

Milyen a jó meta description? És milyen hibákat ne kövess el a megírásánál?

A meta description ugyan nem befolyásolja helyezésünket a találati listán, vagyis a Google nem veszi figyelembe a rangsorolásnál, ennek ellenére jelentős a szerepe. Ha nem elég vonzó, akkor a keresőből érkezők közül kevesebben lesznek kíváncsiak a weboldaladra, bármilyen jól sikerült is a tartalma. Mire figyelj, hogy a lehető legtöbbet hozd ki ebből a néhány karakterből? És milyen hibákat ne kövess el?

2018. 05. 28. - tovább olvasom

Mikor használj alkönyvtárat, aldomaint, microsite-ot?

Talán számodra sem mindig teljesen világos, hogy milyen esetben melyik a legjobb megoldás SEO szempontból: egy alkönyvtár, egy aldomain vagy egy microsite létrehozása. Például, amikor újra akarod rendszerezni a tartalmaidat a meglévő weboldaladon, vagy akár csak létrehozol egy új tartalmat, esetleg van egy új üzleti elképzelésed.

2018. 05. 24. - tovább olvasom

Helyi SEO: hogyan szerezz jó helyet a térképes találatok között?

Egyre fontosabbak lesznek a térképes találatok a helyi Google kereséseknél. Ha van egy céged, ami főleg egy adott földrajzi területen belül keresi az ügyfeleit, akkor szükséged van arra, hogy megjelenj – lehetőleg jó pozícióban – a Google térképes találatai között. De mi az, ami számít, ha a térképen is jó helyen akarsz megjelenni?

2018. 04. 26. - tovább olvasom

A Google mobil index lett a SEO alapja: mit kell tudnod róla?

A mobil first index a weboldalak mobilos verzióját térképezi fel, indexeli, és ez alapján rangsorolja őket, nem pedig az asztali gépes megjelenés alapján. Vagyis az eddigi desktop oldalakon alapuló index helyett a mobil index lett a rangsorolás alapja a Google kereséseknél. De mire figyelj, hogy ne legyen gond?

2018. 03. 29. - tovább olvasom

Mi az a reszponzív design? És milyen hibákat követhetsz el a használatánál?

Elmondjuk, mi az a reszponzív design, mire és hogyan használhatod, miként működik, miért nem hoz automatikusan jó konverziós arányokat mobilon, vagyis milyen hibákat követhetsz el a használatánál, miben különbözik az adaptív designtól, és mi lesz a jövője.

2018. 03. 26. - tovább olvasom

Mi az a tartalommarketing? És Neked miért lehet hasznos a tartalomkészítés?

Habár a tartalommarketing, content marketing kifejezés már hosszú évek óta velünk él, nagyon sokan nem tudják, hogy pontosan mit értünk alatta. Most megpróbáljuk tisztázni, hogy mi ennek az inbound marketing eszköznek a fogalma, jelentése, miként néz ki a tartalommarketing stratégia, hogy akik eddig is éltek vele, tudatosabban tehessék.

2018. 02. 28. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan alakítsd ki a közösségi média stratégiád és kommunikációd?

Mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el egy közösségi médiában megjelent bejegyzéssel? Nem elég hozzá egyetlen odavetett mondat vagy kép. Kezdjük az általános tanácsokkal, majd folytatjuk az egyes csatornákkal, de beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád.

2018. 02. 05. - tovább olvasom

Mi az az AMP? Hogyan optimalizálhatod az AMP-s oldalad?

Mindenki azt szeretné, ha mobilon is egy szempillantás alatt töltődnének be a kívánt webes tartalmak. A Google ezért 2015 végén elindította az Accelerated Mobile Pages szabványt. Az AMP lényege a weboldalak mobilos megjelenésének gyorsítása, ami javítja a felhasználói élményt.  Egyre többen kezdik használni, de érdemes neked is foglalkoznod vele? Melyek az előnyei és a hátrányai számodra? (Frissítés, 2019.02.19. – Bővítettük az AMP és a rangsorolás kapcsolatáról szóló fejezetet.)

2017. 11. 20. - tovább olvasom

biztonság

Itt az idő, hogy mindenki, mindenhol bekapcsolja a kétlépcsős azonosítást! Mutatjuk hogyan

Egyre több felhasználói fiókot regisztrálunk a neten, így egyre nő az esélye, hogy ezek közül valamelyik hackerek áldozatává válik. Egy erős jelszó ugyan segít, de a plusz védelem soha sem árt. Ilyen plusz védelem a kétlépcsős azonosítás lehetősége, ami szinte minden komoly közösségi és más szolgáltatásnál elérhető már.

2017. 11. 16. - tovább olvasom

Mik azok a strukturált adatok? Mi az a Schema és a JSON-LD?

Ma már minden weboldalon szükség van strukturált adatokra, a schema.org és a JSON-LD használata pedig jó megoldást kínál erre. Habár a strukturált adatok és a schema használata már hosszú évekre nyúlik vissza, még mindig nem mindenki számára bevett gyakorlat az alkalmazásuk.

2017. 10. 27. - tovább olvasom