Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz. Ez a redesign.

2017. 09. 21. - tovább olvasom

linkedin

A Linkedin használata: mit állíts be az indulásnál, és mire figyelj később?

Kevés szó esik általában a Linkedinről, amikor a közösségi médiával kapcsolatos tanácsokat osztogatják a szakértők, pedig jobban teljesít, mint sok más közösségi platform. Igaz ugyanakkor, hogy miközben sokan regisztrálják magukat és töltik fel adataikat – valamiféle munkával kapcsolatos homályos cél reményében – az aktivitás meglehetősen alacsony. Talán mert nem merjük használni? Azon oknál fogva, hogy nem ismerjük?

2017. 09. 14. - tovább olvasom

Hogyan válassz domainnevet? 12 szempont és tanács a jó döntéshez

Miközben igyekszel lecsapni egy, még rendelkezésre álló domain névre, érdemes megfontolni néhány kérdést. Többek között azt, hogy pontosan mit akarsz, mi fog működni, és mi az, amit hosszú távon sem fogsz megbánni? A megfelelő domain név kiválasztásához adunk most néhány tanácsot.

2017. 08. 29. - tovább olvasom

Weboldal template-ek: milyen előnyeik és hátrányaik vannak? Miért jobb az egyedi webdesign?

Van-e létjogosultsága az egyedi webdesignnak akkor, amikor sablonok (template-ek, témák) segítségével is összedobhatsz egy weboldalt? És vajon a template-ek használatának milyen előnyei és hátrányai vannak? Ezekre a kérdésekre válaszolunk.

2017. 08. 28. - tovább olvasom

Ne lepődj meg, ha figyelmeztetést kapsz a Search Console-tól a HTTP oldalad miatt!

Ha a Te weboldalad még HTTP-t használ, akkor a Search Console részéről kapsz vagy már kaptál is egy olyan e-mail üzenetet, mely szerint a weboldaladon “a Chrome biztonsági figyelmeztetéseket jelenít meg” 2017 októberétől. Még abban az esetben is kaphatsz ilyen jelzést, ha már átálltál HTTPS-re. De ekkor sem kell megijedni.

2017. 08. 21. - tovább olvasom

Webdesign és pszichológia: hogyan tedd könnyebbé a weboldalad befogadását?

A webdesign és a UX-tervezés általában a pszichológiára hivatkozik. Nem véletlenül, hiszen a gyakorlat minden elemének visszavezethetőnek kell lennie az emberi agy működési alapelveire.

2017. 08. 07. - tovább olvasom

Néhány trükk, amivel hatékonyan kitisztíthatod a Gmail-fiókodat (és a Drive-ot)

Ha Te sem szoktál törölgetni a Gmail-fiókodból, akkor könnyen előfordul hogy eléred a 15 Gb-os limitet, ami a rendelkezésedre áll. Viszont ha nem akarsz további tárterületet venni a Google-től, akkor fájdalmas, és főleg hosszadalmas tisztogatásra kényszerülsz. Aminek az eredménye sem mindig túl sikeres. Íme, pár tipp, hogy ez a munka hatékonyabban menjen!

2017. 08. 01. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan használjuk a közösségi médiát? És Te hogyan használd

A közönséged megfelelő célzása érdekében nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja, de azt is érdemes tudni, hogy miért úgy használjuk a közösségi média csatornákat ahogyan.

2017. 07. 26. - tovább olvasom

Google algoritmusok: Panda, Pingvin, Kolibri, Fred és a többiek

Az algoritmusok határozzák meg azt, hogy miként szerepel a weboldalad a Google találati oldalain. Ezért nem árt ismerni őket, és igazodni hozzájuk.

2017. 07. 21. - tovább olvasom

reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2017. 07. 18. - tovább olvasom

long tail

Mik azok a long tail kulcsszavak a SEO-ban? És hogyan optimalizálj rájuk?

A long tail, azaz magyarul hosszú farok egy marketingben használt kifejezés, mely felbukkan a SEO-ban a kulcsszavakra vonatkozóan is. A long tail kulcsszavak alatt azokat a kifejezéseket értjük, melyekre kevés találat érkezik, viszont sok van belőlük, így összességében jelentős forgalmat képesek generálni. Optimalizálni viszont egész máshogy kell rájuk, mint a nagy forgalmú kulcssazavakra.

2017. 07. 17. - tovább olvasom

Július 14-én szabadságra megy a Webshark, és ott is marad egy hétig

Ez a nyár sem telik el nyaralás nélkül a Websharknál. Ez pedig azzal jár, hogy nem az irodában, a monitorok előtt ülünk verejtékes homlokkal a feszített munkatempó miatt, hanem a tengerparton, a pálmafák árnyékában heverünk a napozóágyakban, koktéllal a kezünkben.

2017. 07. 13. - tovább olvasom

Tovább gyorsítjuk a szervereinket – leállást tervezünk szerda éjjelre

A fejlődés mindig áldozatokkal jár. Annak érdekében, hogy tovább tudjuk gyorsítani az általunk kiszolgált weboldalakat, időnként leállásra kényszerülünk. Így lesz ez szerda este 23:00-tól kezdődően – terveink szerint – mintegy 6 órán keresztül. Ennek eredményeként viszont gyorsabbá válnak az oldalak.

2017. 07. 11. - tovább olvasom

Hogyan böngéssz úgy, hogy ne hagyj nyomot magad után?

Nehéz ma úgy használni a netet, hogy ne hagyj magad után óriási digitális lábnyomokat. Böngészés közben a cégek figyelik a tevékenységedet, mindent megtudnak rólad, ráadásul el is adják az adataidat a hirdetőknek. Ugyanakkor, ha ez zavar, felveheted a harcot velük.

2017. 07. 10. - tovább olvasom

google biztonság

Biztonság a neten: jelszavak használata, hibák és tanácsok

Mivel a netes biztonság fontos dolog, ezért időről-időre visszatérünk egy-egy bejegyzés erejéig a témához. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk több kapcsolódó témát, melyek sokak számára ismerősek lehetnek, hiszen korábban is foglalkoztunk már velük. Nagyon alapvető tanácsokról lesz szó, de érdemes őket komolyan venni.

2017. 07. 05. - tovább olvasom

Mi az a 301-es átirányítás? Mire és hogyan használd?

A 301-es átirányítás egy végleges átirányítás, mely arra való, hogy az adott URL-re érkező tartósan átirányítsd egy másik URL alatt található weboldalra. Nem lehet azonban bárhonnan bárhova átirányítani az embereket, vagy legalábbis a Google nem fogja tolerálni. Ezért, ha fontos számodra a jó helyezés a keresőben, akkor néhány szabályt be kell tartani.

2017. 06. 30. - tovább olvasom

Mi az a DNSSEC? És miért lehet fontos számodra is?

Mi már tudjuk, hogy a DNSSEC egy olyan dolog, ami megváltoztatja az internet alapjait az elkövetkező egy-másfél év során. Ezért talán Neked is érdemes tisztában lenni azzal, hogy miről is van szó.

2017. 06. 28. - tovább olvasom

mobil

Miért fontos egy mobilbarát weboldal? És mire figyelj a megtervezésénél?

Összefoglaltuk, amit egy mobilbarát weboldal kialakításáról tudnod kell: mit tart fontosnak a Google, hogyan tedd, mire figyelj, milyen hibákat ne kövess el? Egyszóval, mindben benne van, amit a mobilbarát weboldalak kapcsán tudni érdemes.

2017. 06. 07. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Milyen legyen egy hatékony űrlap? És hogyan optimalizáld mobilra?

Egy űrlap kitöltése sokszor riasztó az emberek számára: fárasztó a sok gépelés, és nem akarunk személyes információkat sem kiadni magunkról. Viszont egy űrlapnak nem muszáj ijesztőnek lenni. Adunk néhány tanácsot arra vonatkozóan, hogy miként tehetjük őket barátságosabbá. De azt is eláruljuk, hogy ez nem csak a hosszúságukon múlik, és egyéb trükköket is bevethetünk.

2017. 06. 01. - tovább olvasom

Adwords

Használhatóbb árajánlat-javaslattételt vezet be a Google az Adwordsben

Az eddigi rendkívül egyszerű Adwords-ajánlati megoldást egy szofisztikáltabb verzióval váltja fel a Google. Az új javaslati rendszer hamarosan minden Adwords-fiókban megjelenik, de akad, aki már meg is kapta, így már látjuk, hogy miért jobb, mint az eddigi.

2017. 05. 16. - tovább olvasom