Mi az a tartalommarketing? És Neked miért lehet hasznos a tartalomkészítés?

Habár a tartalommarketing, content marketing kifejezés már hosszú évek óta velünk él, nagyon sokan nem tudják, hogy pontosan mit értünk alatta. Most megpróbáljuk tisztázni, hogy mi ennek az inbound marketing eszköznek a fogalma, jelentése, miként néz ki a tartalommarketing stratégia, hogy akik eddig is éltek vele, tudatosabban tehessék.

2018. 02. 28. - tovább olvasom

A Facebook használata: hogyan, mikor, mit posztolj? Mit várnak az emberek?

Habár már túl vagyunk a közösségi média tanácsok aranykorán, azért jónak láttuk összefoglalni számotokra mindent, ami fontos lehet. De nem csak tippeket gyűjtöttünk össze, hanem azt is, hogy milyen kutatások alapozzák meg ezeket a tanácsokat, mit várnak a Facebook-oldalatól a látogatóid, és milyen hibákat ne kövess el a Facebook használata során.

2018. 02. 22. - tovább olvasom

Hogyan válassz domainnevet? 12 szempont és tanács a jó döntéshez

Miközben igyekszel lecsapni egy, még rendelkezésre álló domain névre, érdemes megfontolni néhány kérdést. Többek között azt, hogy pontosan mit akarsz, mi fog működni, és mi az, amit hosszú távon sem fogsz megbánni? A megfelelő domain név kiválasztásához adunk most néhány tanácsot.

2018. 02. 13. - tovább olvasom

mobil

Miért fontos és milyen egy jó, mobilbarát weboldal?

Összefoglaltuk, amit egy mobilbarát weboldal kialakításáról tudnod kell: mit tart fontosnak a Google, hogyan tedd, mire figyelj, milyen hibákat ne kövess el? Egyszóval, mindben benne van, ami fontos lehet egy mobilbarát weboldal készítése kapcsán.

2018. 02. 06. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan készítsd el a tökéletes közösségi média posztot?

Mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el egy közösségi médiában megjelent bejegyzéssel? Nem elég hozzá egyetlen odavetett mondat vagy kép. Kezdjük az általános tanácsokkal, majd folytatjuk az egyes csatornákkal, de beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád.

2018. 02. 05. - tovább olvasom

Google

Mire és hogyan használd a Google Search Console-t?

A Google Search Console használata során rengeteg olyan adatot és funkciót találhatsz, melyeket a weboldaltulajdonosként hatékonyan bevethetsz a keresőoptimalizálási munkánál. De, ha nem is foglalkozol a SEO-val, akkor is segít a weboldalad “karbantartásában”, valamint sok információhoz hozzáférhetsz a teljesítményéről.

2018. 01. 21. - tovább olvasom

Mi az az AMP? Hogyan optimalizálhatod az AMP-s oldalad designját?

Mindenki azt szeretné, ha mobilon is egy szempillantás alatt töltődnének be a kívánt webes tartalmak. A Google ezért 2015 végén elindította az Accelerated Mobile Pages szabványt. Az AMP lényege a weboldalak mobilos megjelenésének gyorsítása, ami javítja a felhasználói élményt.  Egyre többen kezdik használni, de érdemes neked is foglalkoznod vele? Melyek az előnyei és a hátrányai számodra?

2017. 11. 20. - tovább olvasom

biztonság

Itt az idő, hogy mindenki, mindenhol bekapcsolja a kétlépcsős azonosítást! Mutatjuk hogyan

Egyre több felhasználói fiókot regisztrálunk a neten, így egyre nő az esélye, hogy ezek közül valamelyik hackerek áldozatává válik. Egy erős jelszó ugyan segít, de a plusz védelem soha sem árt. Ilyen plusz védelem a kétlépcsős azonosítás lehetősége, ami szinte minden komoly közösségi és más szolgáltatásnál elérhető már.

2017. 11. 16. - tovább olvasom

Mik azok a strukturált adatok? Mi az a Schema és a JSON-LD?

Ma már minden weboldalon szükség van strukturált adatokra, a schema.org és a JSON-LD használata pedig jó megoldást kínál erre. Habár a strukturált adatok és a schema használata már hosszú évekre nyúlik vissza, még mindig nem mindenki számára bevett gyakorlat az alkalmazásuk.

2017. 10. 27. - tovább olvasom

webdesign

Elköltözött a Webshark

Ne gondolj semmilyen nagy dologra, csak irodát váltottunk. Találtunk ugyanis egy számunkra megfelelőbbet. Október 3-ától ott keress minket! (A megszokott vezetékes szám még nem él az új helyen, úgyhogy egy pár napig csak mobilon vagyunk elérhetők!)

2017. 10. 03. - tovább olvasom

Weboldal template-ek: milyen előnyeik és hátrányaik vannak? Miért jobb az egyedi webdesign?

Van-e létjogosultsága az egyedi webdesignnak akkor, amikor sablonok (template-ek, témák) segítségével is összedobhatsz egy weboldalt? És vajon a template-ek használatának milyen előnyei és hátrányai vannak? Ezekre a kérdésekre válaszolunk.

2017. 08. 28. - tovább olvasom

Webdesign és pszichológia: hogyan tedd könnyebbé a weboldalad befogadását?

A webdesign és a UX-tervezés általában a pszichológiára hivatkozik. Nem véletlenül, hiszen a gyakorlat minden elemének visszavezethetőnek kell lennie az emberi agy működési alapelveire.

2017. 08. 07. - tovább olvasom

Néhány trükk, amivel hatékonyan kitisztíthatod a Gmail-fiókodat (és a Drive-ot)

Ha Te sem szoktál törölgetni a Gmail-fiókodból, akkor könnyen előfordul hogy eléred a 15 Gb-os limitet, ami a rendelkezésedre áll. Viszont ha nem akarsz további tárterületet venni a Google-től, akkor fájdalmas, és főleg hosszadalmas tisztogatásra kényszerülsz. Aminek az eredménye sem mindig túl sikeres. Íme, pár tipp, hogy ez a munka hatékonyabban menjen!

2017. 08. 01. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan használjuk a közösségi médiát? És Te hogyan használd

A közönséged megfelelő célzása érdekében nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja, de azt is érdemes tudni, hogy miért úgy használjuk a közösségi média csatornákat ahogyan.

2017. 07. 26. - tovább olvasom

Google algoritmusok: Panda, Pingvin, Kolibri, Fred és a többiek

Az algoritmusok határozzák meg azt, hogy miként szerepel a weboldalad a Google találati oldalain. Ezért nem árt ismerni őket, és igazodni hozzájuk.

2017. 07. 21. - tovább olvasom

long tail

Mik azok a long tail kulcsszavak a SEO-ban? És hogyan optimalizálj rájuk?

A long tail, azaz magyarul hosszú farok egy marketingben használt kifejezés, mely felbukkan a SEO-ban a kulcsszavakra vonatkozóan is. A long tail kulcsszavak alatt azokat a kifejezéseket értjük, melyekre kevés találat érkezik, viszont sok van belőlük, így összességében jelentős forgalmat képesek generálni. Optimalizálni viszont egész máshogy kell rájuk, mint a nagy forgalmú kulcssazavakra.

2017. 07. 17. - tovább olvasom

Tovább gyorsítjuk a szervereinket – leállást tervezünk szerda éjjelre

A fejlődés mindig áldozatokkal jár. Annak érdekében, hogy tovább tudjuk gyorsítani az általunk kiszolgált weboldalakat, időnként leállásra kényszerülünk. Így lesz ez szerda este 23:00-tól kezdődően – terveink szerint – mintegy 6 órán keresztül. Ennek eredményeként viszont gyorsabbá válnak az oldalak.

2017. 07. 11. - tovább olvasom

Hogyan böngéssz úgy, hogy ne hagyj nyomot magad után?

Nehéz ma úgy használni a netet, hogy ne hagyj magad után óriási digitális lábnyomokat. Böngészés közben a cégek figyelik a tevékenységedet, mindent megtudnak rólad, ráadásul el is adják az adataidat a hirdetőknek. Ugyanakkor, ha ez zavar, felveheted a harcot velük.

2017. 07. 10. - tovább olvasom

google biztonság

Biztonság a neten: jelszavak használata, hibák és tanácsok

Mivel a netes biztonság fontos dolog, ezért időről-időre visszatérünk egy-egy bejegyzés erejéig a témához. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk több kapcsolódó témát, melyek sokak számára ismerősek lehetnek, hiszen korábban is foglalkoztunk már velük. Nagyon alapvető tanácsokról lesz szó, de érdemes őket komolyan venni.

2017. 07. 05. - tovább olvasom

Mi az a 301-es átirányítás? Mire és hogyan használd?

A 301-es átirányítás egy végleges átirányítás, mely arra való, hogy az adott URL-re érkező tartósan átirányítsd egy másik URL alatt található weboldalra. Nem lehet azonban bárhonnan bárhova átirányítani az embereket, vagy legalábbis a Google nem fogja tolerálni. Ezért, ha fontos számodra a jó helyezés a keresőben, akkor néhány szabályt be kell tartani.

2017. 06. 30. - tovább olvasom