Használhatóbb árajánlat-javaslattételt vezet be a Google az Adwordsben

Adwords

Az eddigi rendkívül egyszerű Adwords-ajánlati megoldást egy szofisztikáltabb verzióval váltja fel a Google. Az új javaslati rendszer hamarosan minden Adwords-fiókban megjelenik, de akad, aki már meg is kapta, így már látjuk, hogy miért jobb, mint az eddigi.

Egyre több Adwords-felhasználó figyel fel arra, hogy megjelent nála a Google új ajánlat-javaslattevő felülete, mellyel a kulcsszavaknál a Max CPC oszlopban találkozhattok, ha kattintotok az ajánlatokra, azok módosítása érdekében. A Google az eddigi faék egyszerűségű megoldás helyett egy sokkal használhatóbbnak tűnő verzióval állt elő. Így néz ki az új megoldás néhány változata, ha valaki megnyitja:

Eddig így nézett ki, illetve nálunk továbbra is ilyen:

Mivel többen is közzétették már, hogy miként néz ki az új verzió, tudni lehet, hogy a Google a különféle oldal-pozíciókra hoz fel ajánlat-javaslatokat, abban az esetben is, ha az adott kulcsszóra nem áll rendelkezésre az ajánlatszimulátor. A Google bizonyos esetekben egy, kettő vagy akár három javaslatot is tesz, attól függően, hogy éppen mekkora ajánlatot használunk egy-egy kulcsszónál. Vagyis, amikor az ajánlati összeg alatta marad az első oldali ajánlatnak, akkor a Google lehet, hogy csak egy javaslatot tesz, mégpedig egy olyat, amivel rendszeren meg tud jelenni a hirdetés az első oldalon.

Érdemes arra is egy pillantást vetni, hogy milyen nyelvezetet használ a Google, hiszen az “oldal teteje” kifejezés helyett azt mondja, hogy “valamennyi organikus találat felett”, valamint az “első pozíció” helyett “a többi hirdetés felett” kifejezést használja. Ezek a megfogalmazások valószínűleg érthetőbbek a még új felhasználók számára, illetve sokkal jobban visszatükrözik a hirdetési pozíciókat a megszüntetett jobb oldali oszlop után.

Címkék:

A Webshark.hu a hozzászólásoknál előzetes moderálást alkalmaz. Moderálási szabályaink itt olvashatók.