Mire figyelj a Google Ads Performance Max kampányodnál? (Frissítve, 2023.05.30.)
2021 novembere óta már elérhetők a Google Ads fiókokban az úgynevezett Performance..
Milyen változásokat érdemes figyelembe venned, ha Facebookot és azon belül Facebook-hirdetéseket használsz?
Lássuk azokat a trendeket a Wordstream megfigyelései alapján, melyek egyre inkább meghatározzák a Facebook-hirdetéseket:
A közösségi médiás videó-hirdetések népszerűsége rendkívüli mértékben növekedett az elmúlt évek során. Egyre több olyan iparág van, ahol videó-hirdetéseket használnak a cégek.
Ez nem meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy a facebookos videó-hirdetésekkel komoly márkatörténeteket tudnak elmesélni a cégek, valamint a termékeiket is hatékonyabban tudják bemutatni.
Persze, ahogy egyre több cég kezd videókat gyártani, úgy lesz egyre nagyobb a verseny is közöttük, és egyre nehezebb lesz kiemelkedni a többiek közül.
A rövid videók a Vine révén jelentek meg a közösségi médiában, de a TikTok tette őket igazán népszerűvé. Mostanra valamennyi közösségi média platformot uralják, beleértve a Facebookot is.
Mára sok platformon a rövid videók váltak az alapértelmezett tartalmi típussá, és egyre többet fogsz látni belőlük 2023-ban is. Úgy néz ki, hogy a TikTok csak a harmadik helyen áll a YouTube és a Facebook mögött a rövid videók arányát tekintve.
A harmadik trendnek találó nevet adott a cég: TikTokifikáció. A TikTok ugyanis mára megkerülhetetlen jelenséggé vált a neten, mely óriási közönséget vonz (ami egyre csak bővül), ráadásul az új közösségi trendeket és közösségi médiás tartalmi ötleteket tekintve is a többiek előtt jár.
A TikTokon mostanra az influencer-stílusú, közvetlenül a kamerába beszélő embereket mutató videók váltak népszerűvé, és egy ideje ezek hódítanak a többi közösségi média csatornán is. Ha nem akarsz lemaradni, akkor neked is ilyen videókat kell készítened.
Egyre inkább elmosódik a határ az online vásárlás és a közösségi média között, ahogy a Facebook folyamatosan finomítja közösségi vásárlási lehetőségeket.
A Facebook Shops 2020-ban jelent meg, és lehetővé tette a cégek számára, hogy bemutassák és árusítsák termékeiket, szolgáltatásaikat a Facebookon és az Instagramon is. Azóta a funkció csak tovább fejlődött, mindig újabb és újabb megoldásokkal bővülve.
Mára a webáruházak és a közvetlenül a fogyasztóknak árusító kiskereskedők számára hatékony megoldássá vált a facebookos jelenlét, melyet 2023-ban érdemes lehet kihasználni.
A Webshark.hu a hozzászólásoknál előzetes moderálást alkalmaz. Moderálási szabályaink itt olvashatók.