Színek

Színek a weboldalon: hogyan válaszd ki, és miként kombináld őket?

A színek kiemelt fontosságúak a weboldalaknál, hiszen a színek révén is kommunikálunk a weboldalunk látogatóival. A színeket veszik észre először a felhasználók, amikor egy weboldalra tévednek, és ezek azonnal hatnak az érzelmeikre.  (Frissítés, 2019. 08. 01. – Új fejezettel bővítettünk, melyben adunk néhány tippet sötét tónusú weboldalak tervezéséhez.)

2019. 08. 01. - tovább olvasom

Milyen egy jó weboldal? Miként épül fel, és milyen aloldalakra figyelj?

Ha valaki azt tapasztalja, hogy weboldalán magas a visszafordulási arány, nagyon rövid ideig tart a látogatás, gyenge a konverzió, alacsony a forgalom, akkor nem feltétlenül arra kell gondolni, hogy nem elég meggyőző a weblapnak a szövege vagy nem jó a marketing. Könnyen lehet, hogy a weboldal kialakításával vannak gondok. (Frissítés, 2019.07.23. – Kiegészítettük néhány új ponttal a bizalom kialakításáról szóló fejezetet.)

2019. 07. 23. - tovább olvasom

Webdesign és pszichológia: hogyan tedd könnyebbé a weboldalad befogadását?

A webdesign és a UX-tervezés általában a pszichológiára hivatkozik. Nem véletlenül, hiszen a gyakorlat minden elemének visszavezethetőnek kell lennie az emberi agy működési alapelveire. (2019. 07. 17. – Egy új fejezettel bővítettünk: Az emberi elme mely tulajdonságait tudod kihasználni a webdesignban?)

2019. 07. 17. - tovább olvasom

404-es oldal

Mi az a 404-es oldal? És hogyan alakítsd ki?

Amikor egy szerver nem találja a keresett weboldalt, 404-es oldal jelenik meg a böngészőablakodban. A weben ez a leggyakoribban megjelenített hibaüzenet. Ennek ellenére nagyon sok weboldal elfelejt saját, egyedi 404-es oldalt készíteni. De hogyan nézzen ki? Kell-e félned, hogy a Google büntet érte? Milyen más lehetőségeid vannak? Megadjuk a válaszokat. (Frissítés 2019. 03. 08. – Bővítettünk a milyen legyen egy 404-es oldal? fejezeten, valamint néhány új tanácsot is adunk azzal kapcsolatban, hogy mire figyelj a 404-es oldaladnál.)

2019. 03. 08. - tovább olvasom

sebesség

Weboldalsebesség: miért fontos, és hogyan javíts rajta?

A weboldalsebesség rendkívül fontos dolog a felhasználói élmény és így a konverziók, vagyis a bevételeid szempontjából. Az emberek a gyors weboldalakat szeretik. Amikor megtorpanás nélkül elérik az általuk keresett tartalmat. A gyorsaság jó a felhasználói élmény szempontjából, de jó a keresőoptimalizálás miatt is. Elmondjuk, hogy miért okoz gondot a lassúság, mennyi pénzt buksz ezzel, és arra is adunk tanácsot, hogyan tudsz javítani – objektív és szubjektív módon – a weboldalad sebességén. (2019. 01. 15., egy új fejezettel bővítettünk: Hogyan mérd a weboldalad sebességét?)

2019. 01. 17. - tovább olvasom

reszponzív design

Melyek a leggyakrabban elkövetett webdesign hibák?

Összeállítottunk egy komoly, mondhatni ultimate listát, melyen a weboldalakon rendszeresen elkövetett webdesign hibák sorakoznak. Figyelem, sok van belőlük, terjedelmes, de rendkívül tanulságos anyag!

2018. 08. 27. - tovább olvasom

Webdesign a Websharknál

Mi az a weboldal redesign? Mikor és miért van rá szükséged?

Ma már az emberek az első benyomásukat a cégedről az interneten, a honlapodon keresztül szerzik. Ezért kell odafigyelned arra, hogy milyen a weboldalad. Követned kell a változásokat, igazodnod kell a felhasználói igények változásaihoz is. Erről szól egy redesign.

2018. 07. 23. - tovább olvasom

Laptop, felhasználó, web, webdesign, internet

Miért csak a weboldalad 20 százalékát olvassák el a látogatók?

Sokakat talán megdöbbent ez a 20 százalékos arány, pedig jó tisztában lenni azzal, hogy ez a valóság. Hiába írsz hosszú és tartalmas szövegeket, a látogatók nagy része azon csak átfut. Nem új felfedezés ez, régóta ismert a jelenség a webdesignban, úgyhogy alkalmazkodni kell hozzá.

2015. 10. 16. - tovább olvasom