Mi az az adatvezérelt marketing?

Az adatvezérelt marketing egy korszakot jelez, melybe az online marketing révén elérhető részletes analitikák által lépett be a marketing. A korábbinál lényegesen hatékonyabbá teszi a célzást és relevánsabbá az üzeneteket.

2023. 03. 24. - tovább olvasom

Google Ads (Adwords), SEO, közösségi média vagy tartalommarketing? Mikor, melyiket válaszd?

Az ideális az lenne, ha mindegyikkel foglalkoznál az online, illetve digitális marketinged részeként. A költségek azonban sokszor korlátozzák a mozgásteret, és vannak helyzetek, amikor választanod kell közöttük. Ilyenkor végig kell gondolnod, hogy az adott helyzetben Neked melyik éri meg jobban. (Frissítés, 2020.08.06. – Egy új fejezettel bővítettünk: Mi a különbség a SEO és a SEM között?)

2020. 08. 05. - tovább olvasom

közönség

Hogyan ismerd meg jobban a felhasználóidat?

Követhetsz bármilyen marketingstratégiát, mindegyik alapja az, hogy meg kell ismerned a közönséged. Ha nem ismered a céged célcsoportját, a weboldaladra látogatókat, akkor nem igazán tudhatod, hogy milyen startégiát kövess, milyen médiát válassz, vagy akár azt, hogy milyen üzenetet küldj nekik, és miként kezeld őket.

2016. 08. 09. - tovább olvasom