A régi Instagram halott – de érdemes az új Instagramon jelen lenni?
Ha minden nap nézegetted az elmúlt években az Instagramot, akkor talán fel sem tűnt a változás, de ha valakinek kimaradt az indulás utáni állapot és 2023 közötti jó pár év, akkor azt látja, hogy az akkor megismert, „eredeti” Instagramból nem sok minden maradt. Érdemes még ragaszkodniuk a cégeknek ehhez a platformhoz?
A LinkedIn használata: hogyan állítsd be? Mit és hogyan posztolj? (Frissítve, 2023.04.12.)
Kevés szó esik általában a LinkedInről, amikor a közösségi médiával kapcsolatos tanácsokat osztogatják a szakértők, pedig jobban teljesít, mint sok más közösségi platform. (Frissítés, 2023.04.12. – Egy új fejezettel bővítettünk: Hogyan vizsgáld meg a konkurenciát a LinkedInen?)
A Facebook használata: hogyan, mikor, mit posztolj? (Frissítve, 2022.11.04.)
Habár már túl vagyunk a közösségi média tanácsok aranykorán, azért jónak láttuk összefoglalni, ami fontos lehet. De nem csak tippeket gyűjtöttünk össze, hanem azt is, hogy milyen kutatások alapozzák meg ezeket a tanácsokat, mit várnak a Facebook-oldaladtól a látogatóid, és milyen hibákat ne kövess el a Facebook használata során. (Frissítés, 2022.11.04. – Egy új fejezettel bővítettünk: Már mindenki számára elérhető a professzionális mód a Facebookon)
Mire figyelj az Instagram használata során? És milyen hibákat ne kövess el? (Frissítve, 2023.05.19.)
Az Instagramon sokkal mélyebb kapcsolatot tudsz kialakítani a közönségeddel, mint más platformokon. De mi kell egy jól működő Instagram-fiók kialakításához? (Frissítés, 2023.05.19. – Egy új fejezettel bővítettünk: Mi az az Instagram kalauz? És mire használhatod?)
Hogyan alakítsd ki a közösségi média stratégiád és kommunikációd? (Frissítve, 2022.10.27.)
Mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el egy közösségi médiában megjelent bejegyzéssel? Nem elég hozzá egyetlen odavetett mondat vagy kép. Kezdjük az általános tanácsokkal, majd folytatjuk az egyes csatornákkal, de beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád. (Frissítés, 2022.10.27. – Bővítettük ezt a fejezetet: Milyen számokra figyelj a közösségi médiában?)
Google Ads (Adwords), SEO, közösségi média vagy tartalommarketing? Mikor, melyiket válaszd?
Az ideális az lenne, ha mindegyikkel foglalkoznál az online, illetve digitális marketinged részeként. A költségek azonban sokszor korlátozzák a mozgásteret, és vannak helyzetek, amikor választanod kell közöttük. Ilyenkor végig kell gondolnod, hogy az adott helyzetben Neked melyik éri meg jobban. (Frissítés, 2020.08.06. – Egy új fejezettel bővítettünk: Mi a különbség a SEO és a SEM között?)
Hogyan használjuk a közösségi médiát? Mit mutatnak a statisztikák? (Frissítve, 2023.05.10.)
A közönséged megfelelő célzása érdekében nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja – azaz mit mutatnak a statisztikák -, de azt is érdemes tudni, hogy miért úgy használjuk a közösségi média csatornákat ahogyan. (Frissítés, 2023.05.10. – Egy új fejezettel bővítettünk: Mennyi időt töltünk most az egyes közösségi média platformokon? És mire használjuk őket?)
Új szereplő a közösségi médiában: a Google Keen – Miért lehet hasznos egy cégnek?
Talán már hallottál a Keenről, mely néhány napja került be a köztudatba. A Google új közösségi média szolgáltatásáról van szó, és azért lehet előnyös a használata, mert egy új megoldással tudsz általa közönséget terelni a weboldaladra: a Google Keen ugyanis proaktívan ajánl új tartalmakat a felhasználóknak.
Hogyan védjük meg gyerekeinket a közösségi médiától?
A tizenévesek ma már egészen természetes módon használják a közösségi médiát, beépült az életükbe. A PewResearch felmérése szerint Amerikában 80 százalékuk regisztrálva van egy vagy több social media oldalon. Habár Facebookozva a gyerek a számítógép vagy az okostelefon előtt tölti az idejét, a közösség média tér nem feltétlenül jelent biztonságot a számára. A szülői tevékenység ezért mára új feladatkörökkel bővült.