Mire figyelj a Google Ads Performance Max kampányodnál? (Frissítve, 2023.11.17.)

2021 novembere óta már elérhetők a Google Ads fiókokban az úgynevezett Performance Max, vagyis „teljesítménymaximalizáló” kampányok, melyeknek meglehetősen vegyes a fogadtatása. Elmondjuk, mit kell tudni az új kampánytípusról, és hogyan érdemes beállítani. (Frissítés, 2023.11.17. – Frissítettük ezt a fejezetet: Még „intelligensebb” lett a Performance Max)

2023. 11. 17. - tovább olvasom

Eltávolítja a hasonló közönségeket a Google az Adsből – hogyan igazodj a változáshoz?

A Google még a tavalyi év végén jelentette be, hogy 2023-ban elkezdi kivezetni az úgynevezett hasonló közönségeket vagy hasonló szegmenseket hirdetési platformjáról. Milyen változásokat eredményez ez az Ads-kampányaidnál?

2023. 02. 09. - tovább olvasom

Google Ads: hogyan válts kiterjesztett szöveges hirdetésekről reszponzív keresési hirdetésekre?

Mint arról tavaly szeptemberben mi is beszámoltunk: 2022. június 30-ával megszünteti a Google a kiterjesztett szöveges hirdetéseket. Ha még nem tudod, hogy miként reagálj erre, van-e valami tennivalód, akkor olvass tovább!

2022. 02. 10. - tovább olvasom

Google Ads (Adwords), SEO, közösségi média vagy tartalommarketing? Mikor, melyiket válaszd?

Az ideális az lenne, ha mindegyikkel foglalkoznál az online, illetve digitális marketinged részeként. A költségek azonban sokszor korlátozzák a mozgásteret, és vannak helyzetek, amikor választanod kell közöttük. Ilyenkor végig kell gondolnod, hogy az adott helyzetben Neked melyik éri meg jobban. (Frissítés, 2020.08.06. – Egy új fejezettel bővítettünk: Mi a különbség a SEO és a SEM között?)

2020. 08. 05. - tovább olvasom