Hogyan ellenőrizd és kezeld a Facebook-oldalad tartalmait?

Néha szükség lehet rendrakásra egy Facebook-oldal esetében is, ilyenkor át kell nézni az oldalon megjelent tartalmakat, majd szelektálni kell azokat. De hol és hogyan kezdj neki a néha nem kicsinek tűnő munkának?

2023. 03. 29. - tovább olvasom

Hogyan bővítheted az e-mail listád az Instagram és a Facebook segítségével?

Ha az e-mail listádat akarod bővíteni, akkor erre a célra használhatod a Meta Business Suite és az Instagram nyújtotta lehetőségeket is. Ebbe beletartoznak különféle passzív megoldások és célzott kampányok is. Ezeket közül sorolunk fel néhányat. (Frissítés, 2023.01.20. – Egy új fejezettel bővítettünk: Megoldások Facebookra)

2023. 01. 20. - tovább olvasom

Merre tart a Facebook és merre tartanak a Facebook-hirdetések 2023-ban?

Milyen változásokat érdemes figyelembe venned, ha Facebookot és azon belül Facebook-hirdetéseket használsz?

2023. 01. 09. - tovább olvasom

A Facebook használata: hogyan, mikor, mit posztolj? (Frissítve, 2023.09.08.)

Habár már túl vagyunk a közösségi média tanácsok aranykorán, azért jónak láttuk összefoglalni, ami fontos lehet. De nem csak tippeket gyűjtöttünk össze, hanem azt is, hogy milyen kutatások alapozzák meg ezeket a tanácsokat, mit várnak a Facebook-oldaladtól a látogatóid, és milyen hibákat ne kövess el a Facebook használata során. (Frissítés, 2023.09.08. – Egy új fejezettel bővítettünk: Mekkora képeket használj a Facebookon 2023-ban?)

2023. 09. 08. - tovább olvasom

Hogyan alakítsd ki a közösségi média stratégiád és kommunikációd? (Frissítve, 2022.10.27.)

Mi kell ahhoz, hogy sok megosztást és hozzászólást érj el egy közösségi médiában megjelent bejegyzéssel? Nem elég hozzá egyetlen odavetett mondat vagy kép. Kezdjük az általános tanácsokkal, majd folytatjuk az egyes csatornákkal, de beszélünk arról is, hogy mit tehetsz a közösségi médiában, ha unalmas a márkád. (Frissítés, 2022.10.27. – Bővítettük ezt a fejezetet: Milyen számokra figyelj a közösségi médiában?)

2022. 10. 27. - tovább olvasom

Google Ads (Adwords), SEO, közösségi média vagy tartalommarketing? Mikor, melyiket válaszd?

Az ideális az lenne, ha mindegyikkel foglalkoznál az online, illetve digitális marketinged részeként. A költségek azonban sokszor korlátozzák a mozgásteret, és vannak helyzetek, amikor választanod kell közöttük. Ilyenkor végig kell gondolnod, hogy az adott helyzetben Neked melyik éri meg jobban. (Frissítés, 2020.08.06. – Egy új fejezettel bővítettünk: Mi a különbség a SEO és a SEM között?)

2020. 08. 05. - tovább olvasom

Közösségi média

Hogyan használjuk a közösségi médiát? Mit mutatnak a statisztikák? (Frissítve, 2023.06.20.)

A közönséged megfelelő célzása érdekében nem árt, ha tisztában vagy azzal, melyik közösségi média csatornát ki és hogyan használja – azaz mit mutatnak a statisztikák -, de azt is érdemes tudni, hogy miért úgy használjuk a közösségi média csatornákat ahogyan. (Frissítés, 2023.06.20. – Egy új fejezettel bővítettünk: Hogyan fog kinézni a közösségi média a jövőben? Mi látszik az adatokból?)

2023. 06. 20. - tovább olvasom